Curaçao - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu Curaçao - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Curaçao

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

03 Januari 2016 | Nederland, Brunssum

Curaçao!

Nadat ik therapie heb gehad vorige week dinsdag. Heb ik besloten dat ik, net zoals in 2009, even het land verlaat. Gewoon om even tot mijzelf te komen, mijzelf terug te vinden. In 2009 ben ik naar India geweest. 7,5 week lang. In principe ook helemaal alleen, oké een groep van vrijwilligers om mij heen, maar als enige Nederlander. En ook al deelde ik een appartement, was ik toch meestal op mijzelf aangewezen. Natuurlijk waren de andere vrijwilligers heel lief, had ik goede en fijne contacten, leefde ik grotendeels van de dag samen met de groep. Toch was ik er met mijzelf. Eerste twee weken heb ik alleen maar gehuild, wilde ik naar huis. Toch wende het, voelde ik mij op den duur stukken beter. Toen werd ik op een gegeven moment ziek en kon ik alleen maar huilen dat ik weer terug naar huis moest. Maar toch, de reis naar het verre India, was een terugkeer naar mijzelf. Dit heb ik nu ook weer nodig, dus heb ik besloten, dat ik naar Curaçao vertrek. Helemaal alleen, 15 dagen op mijzelf aangewezen.

Maar wat zie ik er naar uit. Zondag 24 januari vertrekt mijn vliegtuig vanaf Schiphol om 13:05. Dan kom ik na 10,5 uur aan op het vliegveld van Curaçao! Daar moet ik een taxi zien te vinden, die mij naar The Ritz Studio’s wilt brengen. Daar heb ik een appartementje geboekt op basis van logies. Dus alleen slapen. Maar hé, ik heb een klein keukentje en een koelkastje. Dus ik ga de eerste dag gelijk eten halen om in elk geval 2 a 3 dagen uit te komen met ontbijt en 1 a 2 dagen voor de lunch en het diner. Want natuurlijk ga ik ook helemaal alleen dineren!

Er zijn een aantal dingen die ik sowieso wil gaan ondernemen. Ik wil met dolfijnen zwemmen, wil snorkelen, wil de cultuur gaan bekijken en vooral wil ik rustig aan doen. Mijn eigen dingen doen, duiken, maar zonder moeten.

Zoals jullie kunnen lezen, ga ik een enorm avontuur induiken! Hier heb ik echt heel veel zin in! Natuurlijk wordt het niet gemakkelijk, maar hé, wie ooit gezegd heeft dat het leven ‘a piece of cake’ zou zijn.. Heeft toch echt niet het leven meegemaakt zoals het (kan) zijn. Tegenslagen zijn niet te zuinig, maar dit is 1-0 voor Karen, voor het leven!

Genieten!!!
Liefs, Karen

  • 03 Januari 2016 - 20:29

    Lotta:

    1-0 voor Karen, voor het leven! Veel plezier! :)

  • 03 Januari 2016 - 20:55

    Kim:

    Gaaf! Hele goede stap. Veel plezier daar!

  • 04 Januari 2016 - 06:05

    Thijs Broer:

    Heel veel succes en geniet van het mooie land.

  • 11 Januari 2016 - 11:09

    Jean:

    Karen ik zou zeggen succes nog geen twee weken dan ga je al we zijn benieuwd hoe het je bevalt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Welkom op mijn site, Tijdens mijn komende reis zal ik jullie op de hoogte gaan houden van mijn avonturen in Curaçao! Hier ga ik in mijn uppie heen. Beleef plezier met het lezen van mijn avonturen.

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 46263

Voorgaande reizen:

18 Juni 2019 - 26 Juni 2019

Curaçao

24 Januari 2016 - 07 Februari 2016

Curaçao

04 Juli 2013 - 25 Juli 2013

Terug naar India

22 Oktober 2011 - 06 November 2011

Rondreis Indonesië

23 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Vakantie Thailand!

21 September 2010 - 14 Oktober 2010

Vakantie naar Midden Amerika

30 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Karen in Jamkhed

Landen bezocht: