Aftellen - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Aftellen

Blijf op de hoogte en volg Karen

10 Januari 2016 | Nederland, Brunssum

Nog ‘maar’ 2 weken en in zit DAADWERKELIJK in het vliegtuig. Op dit moment over 2 weken zit ik al 5 uur en 20 minuten in de lucht. En ik heb er zin in. Wel zie ik er ergens ook heel erg tegenop. Het gaat best even pittig worden, maar wauw… Wie kan zeggen, dat die op 25 jarige leeftijd alleen naar Curaçao is geweest? Ik heb een behoorlijke lijst wat ik wil gaan doen daar:

- Zwemmen met dolfijnen
- Snorkelen
- Met de boot naar klein Curaçao
- Struifvogelpark
- Sea Aquarium

En blijkbaar is er Carnaval in Curaçao wanneer ik daar ben. Dus daar zal ik ook nog wel het een en ander van meekrijgen. Gezellig!

Mijn koffer is gepakt. Dit heb ik al anderhalve week geleden gedaan samen met mijn moeder. Mijn moeder moest ook inpakken in verband met haar werkvakantie in India. We bellen nu nog regelmatig met elkaar. Ze heeft daar wifi, dus kunnen we gewoon bellen via whatsapp. Maar goed, mijn koffer… Ik heb nog niet alles ingepakt, maar tot nog toe zo’n 18/19 kilo. Moet nog maar eens kijken wat er allemaal in moet blijven en wat er eventueel uit kan. Anders kom ik straks op Schiphol en heb ik een probleem… Wel ga ik ook een koffertje meenemen in plaats van een rugzak, dat is toch net wat gemakkelijk voor in het vliegtuig. In verband met mijn laptop, foto camera’s, (ja meervoud, mijn spiegelreflex en de GoPro van mijn vader) De kabels die daarbij horen, medicatie, kussen (voor in het vliegtuig etc. Dat gaat niet in mijn rugtas passen hahaha! Dus dan maar een sleurhutje erbij. Was eerst niet mijn planning, maar het is wel gemakkelijker (aldus mijn moeder).

Afijn, te zijner tijd zal ik wel een foto maken.

Liefs

• 11 Januari 2016 - 09:19

Anique:

Lieve globetrotter, avonturen zijn per definitie spannend maar maken t leven ook boeiend en leerzaam. Ik weet zeker dat dit the adventure of YOUR lifetime gaat worden: in iedere zin des woords. Een reis naar Curacao maar ook naar je mooie zelf!
    Heerlijk dat je ons een beetje laat meereizen via deze site! Thanx