Spannend! - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu Spannend! - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Spannend!

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

18 Januari 2016 | Nederland, Brunssum

Stiekem begint het langzaam te kriebelen. Vind ik het enorm spannend en eng worden. Wetend dat het allemaal wel goed zal komen en dat ik het op zijn beloop moet laten. Maar toch, het kriebelt. Ga ik het redden, in mijn uppie, daar in Curaçao? Zal het niet ontzettend tegenvallen? Allemaal van dat soort doem gedachten komen omhoog. Natuurlijk red ik het wel. Ik heb het eerder gedaan, dus nu zal ik het ook goed gaan doen.
Inmiddels alle papieren binnen, de reispapieren, de Schengen verklaring omtrent medicijnen. Dus nu begint het op te schieten. Spannend!
Komende week nog behoorlijk drukke boel, met werken en afspraken in Eindhoven. Maar dan.. Over minder dan 1 week, zit ik in het vliegtuig. Over precies 1 week, heb ik al een nachtje in mijn appartementje in Curaçao geslapen. Is mijn eerste dag alweer begonnen. Zo mag ik het ook zien, wat nu nog zo ver weg lijkt en ergens ook kortbij. Zal qua tijd ook omvliegen.
De diëtiste zei vandaag: "Karen, toen jij deze reis geboekt had, had je vertrouwen in jezelf. Weet dat je het kunt!"

I know I will be fine <3

• 18 Januari 2016 - 16:35

Anique Alberts:

Oooooh YES U CAN lieve mup. Sterker nog, op je slofjes. De beren die je nu logischerwijs op je weg ziet zijn van chocolade en smelten met t naderen van t Curaçaose zonnetje....
    Het is juist gezond dat je beetje twijfelt want je wil niet roekeloos vertrekken dus probeer je met alles rekening te houden, inclusief emoties en eetstoornissen. Dat betekent júist dat je goed voorbereid bent enne... life is an adventure waaaaaah. Liefs liefs van iemand die bewondert

• 19 Januari 2016 - 07:32

Ien:

He ja dat gaat toch snel he. Nou ik hoop dat je een fijne tijd hebt en dat je het gaat redden, wat ik ook wel weet. Je hebt het al eerder gedaan.
    Dus jij gaat en je moeder komt weer terug, is je vader ook niet zo alleen he. We volgen je via het net en mailen hoe alles hier gaat ,geniet vooral doe je leuke dingen ga veel bekijken, want hier kom je weer in de real world terug.
    Ik wens je een goeie vlucht en hele fijne weken. Kom ook weer goed met beide benen terug in het nu zo koude kikkerlandje.

Liefs je tantetje. xx