Dag 2 - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

18 Juni 2019 | Nederland, Schiphol

Wat een nacht. Amper geslapen. Als ik aan 2 uur kom is het veel. Ik had natuurlijk ook nog maar zo'n 5 uur om te slapen, maar meer wakker gelegen dan wat ander helaas. Toch ging om 04:50 de wekker en zijn we gelijk opgestaan. Aangekleed, spullen zover ingepakt en gaan ontbijten.
Het ontbijt vond ik best uitgebreid. Ik had 2 croissantjes, een chocolade broodje, een beschuitje met hagelslag en wat fruitkwark. 2 koffie en het ontbijt verder was het tijd om de tanden te poetsen en naar de shuttlebus te gaan. Die kwam op tijd aanrijden. Beetje gedoe met de koffer erin te krijgen. Maar gelukkig alles gelukt.
Om 06:00 op Schiphol aangekomen. Door naar de incheck en de koffers inchecken. Door naar de douane. Mijn tas werd er uit gepikt. Ik moest mijn tas open maken. Zij haalden mijn appel er uit. Die bleek te zijn opgelicht op de scanner. Ze hebben twee keer een swab genomen. Er konden sporen opzitten van drugs. Dit bleek dus (natuurlijk) niet zo te zijn. Maar is toch even schrikken. Waarschijnlijk zat er medicatie aan van mijn handen. Ik had mijn medicatie aantal keren genomen de afgelopen dagen (de appel zit al vanaf het weekend er in). En daar konden resten van er op zitten.
Goed,alles was negatief van de swabs. Dus mochten we doorlopen. Beetje winkeltjes gekeken. Uiteindelijk is mijn vader ergens gaan zitten en had ik voor mezelf Starbucks gehaald, Chai Latte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Karen

Welkom op mijn site, Tijdens mijn komende reis zal ik jullie op de hoogte gaan houden van mijn avonturen in Curaçao! Hier ga ik in mijn uppie heen. Beleef plezier met het lezen van mijn avonturen.

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 46261

Voorgaande reizen:

18 Juni 2019 - 26 Juni 2019

Curaçao

24 Januari 2016 - 07 Februari 2016

Curaçao

04 Juli 2013 - 25 Juli 2013

Terug naar India

22 Oktober 2011 - 06 November 2011

Rondreis Indonesië

23 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Vakantie Thailand!

21 September 2010 - 14 Oktober 2010

Vakantie naar Midden Amerika

30 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Karen in Jamkhed

Landen bezocht: