Dag 2 - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

18 Juni 2019 | Nederland, Schiphol

Wat een nacht. Amper geslapen. Als ik aan 2 uur kom is het veel. Ik had natuurlijk ook nog maar zo'n 5 uur om te slapen, maar meer wakker gelegen dan wat ander helaas. Toch ging om 04:50 de wekker en zijn we gelijk opgestaan. Aangekleed, spullen zover ingepakt en gaan ontbijten.
Het ontbijt vond ik best uitgebreid. Ik had 2 croissantjes, een chocolade broodje, een beschuitje met hagelslag en wat fruitkwark. 2 koffie en het ontbijt verder was het tijd om de tanden te poetsen en naar de shuttlebus te gaan. Die kwam op tijd aanrijden. Beetje gedoe met de koffer erin te krijgen. Maar gelukkig alles gelukt.
Om 06:00 op Schiphol aangekomen. Door naar de incheck en de koffers inchecken. Door naar de douane. Mijn tas werd er uit gepikt. Ik moest mijn tas open maken. Zij haalden mijn appel er uit. Die bleek te zijn opgelicht op de scanner. Ze hebben twee keer een swab genomen. Er konden sporen opzitten van drugs. Dit bleek dus (natuurlijk) niet zo te zijn. Maar is toch even schrikken. Waarschijnlijk zat er medicatie aan van mijn handen. Ik had mijn medicatie aantal keren genomen de afgelopen dagen (de appel zit al vanaf het weekend er in). En daar konden resten van er op zitten.
Goed,alles was negatief van de swabs. Dus mochten we doorlopen. Beetje winkeltjes gekeken. Uiteindelijk is mijn vader ergens gaan zitten en had ik voor mezelf Starbucks gehaald, Chai Latte