Dag 2 - Vervolg - Reisverslag uit Kunuku Abou, Curaçao van Karen Goor - WaarBenJij.nu Dag 2 - Vervolg - Reisverslag uit Kunuku Abou, Curaçao van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Dag 2 - Vervolg

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

18 Juni 2019 | Curaçao, Kunuku Abou

Om 13:10 zijn we geland op Hato. Stikheet, lees 32 graden. Ik had mijn lange sportbroek nog aan en zwart T-shirt én topje. Dat shirt na de douane gelijk uitgetrokken.
Maar first things first. Uitgestapt Uit het vliegtuig moesten we de douane door. Eerst paspoort controle. Lange rij, maar wij hadden het geluk dat we elektronisch mochten inloggen en zo de rij voor een deel mochten omzeilen.
Daarna de koffers ophalen. Mijne kwam al snel langs. Die van mijn vader achteraf ook. Maar beide niet echt op aan het letten, dus die was al 3 keer voorbij gekomen. 3e keer hem toch maar er af gehaald.
Bij de bagage ophalen zat iemand die simkaarten verkocht. 1 gb voor 20 euro. We hebben er toch maar een aangeschaft. Ik heel blij, want nu kan ik overal Pokemon spelen. Nee grapje, het is met name voor de gps/routebeschrijving app. Want we hebben voor 5 dagen een auto gehuurd.
Nou, door naar de Corendon. Daar onze naam gezegd en brief gekregen met informatie. Door naar de bus. 10 minuten wachten in een bus zonder dat de airco aanstaat. Warm!
De rit daarna was 15 minuten. Gelijk naar het hotel. Daar aangekomen ben ik gelijk met onze paspoorten naar de incheck gegaan en ons ingecheckt. Bandjes om gekregen, Ultra Inclusive. Sleutels gekregen, nummer J13.
Onze koffers gepakt en naar het huisje gelopen. Daar de spullen neergezet en hoppa, door naar de bar. Mijn vader ging voor Caprina en ik voor cola en Sex on the Beach. Bleek dat we ook snacks en dergelijke konden bestellen. Mijn vader wist dit wel, die is vorig jaar in dit hotel geweest met mijn moeder. Dus ook gelijk friet, kroket en frikadellen besteld.
Ondertussen was ik over op de Kunuku Tropical. Een cocktail met rum, ananas, nog iets en grenadine. Heerlijk! Na het eten (en de vogeltjes te hebben gevoerd) naar de kamer gegaan. Even Netflix gekeken en op bed gelezen.
Toen was het tijd om te dineren. Gewoon een simpele keuken. Ik had tortilla stukjes met rijst, kip in knoflook, sla en komkommer. En als toetje watermeloen en stukje taart.
Na het eten was er een pubquiz waar je aan kon meedoen. Dit hebben wij niet gedaan. Wel op ons terras nog even mee geluisterd alvorens we de kamer weer zijn opgegaan.
Inmiddels lig ik op bed. Is het hier 21:45 en ga ik zo het licht uit doen. Nog even lezen en dan slapen.
Welterusten <3

  • 19 Juni 2019 - 15:29

    Anique:

    Lieve Karen,

    Wens je een geweldige vakantie met je pap. Dank dat ik een klein beetje mee mag reizen door je fijne verslag. Hoop nog eens tot live. Geniet ze!
    Liefs, Anique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Kunuku Abou

Karen

Welkom op mijn site, Tijdens mijn komende reis zal ik jullie op de hoogte gaan houden van mijn avonturen in Curaçao! Hier ga ik in mijn uppie heen. Beleef plezier met het lezen van mijn avonturen.

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 46270

Voorgaande reizen:

18 Juni 2019 - 26 Juni 2019

Curaçao

24 Januari 2016 - 07 Februari 2016

Curaçao

04 Juli 2013 - 25 Juli 2013

Terug naar India

22 Oktober 2011 - 06 November 2011

Rondreis Indonesië

23 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Vakantie Thailand!

21 September 2010 - 14 Oktober 2010

Vakantie naar Midden Amerika

30 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Karen in Jamkhed

Landen bezocht: