Vrijdag 1 juli 2011. Richting Little Kumming rotse - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karen Goor - WaarBenJij.nu Vrijdag 1 juli 2011. Richting Little Kumming rotse - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Vrijdag 1 juli 2011. Richting Little Kumming rotse

Door: Karen Miriam en Peter

Blijf op de hoogte en volg Karen

01 Juli 2011 | Thailand, Bangkok

Heerlijk uitslapen. We vertrekken om 10 uur. Moeten om half 9 op staan. De rotsen bekijken en klimmen. Daarna worden we met een vlot naar t midden van het meer getrokken en mogen we zwemmen. We gaan erst naar de rotsen en na een korte busreis komen we bij de rotsen aan. Het is een flinke klim naar boven. We worden met een tractor naar boven getrokken en van daaruit gaan we te voet verder. 300 trappen omhoog. Het is een flinke klim. Als we eindelijk boven zijn hebben we een toppie uitzicht. Ik zie een mooie grote kever, die moet beslist op de foto. Mooie foto trouwens geworden. Maar dan stijgt de dikke kever op, en komt regelrecht op mij af. Er komt spontaan geluid uit mijn mond. Iedereen lachen. Terug naar beneden is het wel eng. De trappen gaan vrij stijl naar beneden en ik moet te ver naar beneden kijken. Als we beneden zijn gaan we met de tractor terug naar de bus. Met de bus naar de lunch. En dan naar het vlot. We gaan met 2 vlotten naar het midden van het meer en dan kunnen we zwemmen. Peter en karen hebben niet zo ’n zin om te zwemmen. Ik kleed me toch om en ga het water in. Het water is heerlijk niet te koud, maar ook niet warm. Ik geniet. Na ongeveer een half uur in t water moet ik eruit. Even ben ik bang dat ik het niet red om eruit te kruipen. Maar ik kom er goed uit. We varen terug en we gaan terug naar t hotel. ’s Avonds eten we in het hotel. We gaan op tijd naar bed, want morgenvroeg gaat de wekken weer op tijd.