Zondag 3 juli - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Karen Goor - WaarBenJij.nu Zondag 3 juli - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Zondag 3 juli

Door: Karen Miriam en Peter

Blijf op de hoogte en volg Karen

03 Juli 2011 | Thailand, Chiang Mai

Vroeg op en na t ontbijt vertrekken we naar de oude srad ruine. We gaan op de fiets door dit park omdat het anders erg lang zou duren. Er zijn mooie plekken in dit park en we maken weer verschillende foto's. Ik fiets eens lekker door de waterplassen zodat het water flink opspat. Als we het park uitfietsen kunnen we de fiets terug plaatsen en is er nog net tijd voor een snelle kop koffie. Dan weer de bus in en verder. De lunch is goed (karen geniet van de kip met zure zoete saus) en we maken bij ons lunchadres ook nog wat foto's. We vertrekken terug richting Chiang Mai. Net voor de stad gaan we naar een winkel waar ze edelstenen verwerken en sieraden maken. We kijken eerst naar een film en dan mogen door het atelier de winkel in. Hopen natuurlijk dat iedereen flinke aankopen doet. We zien mooie en ook verschrikkelijk leleijke sieraden. Wel leuke olifantjes. Die brengen rust vrede en gezondheid. Ik koop voor Judith Thijs en Karen een olifantje. KAren koopt voor lotta een jade schildpadje. Zal Lotta wel leuk vinden. Als we het hotel binnen komen staan er in plaats van een dame met een blad met thee nu een dame met een blad met druivensap en er staat een tafel gevuld met hapjes zoals lekkere mouse van chocolade en kleine hartige hapjes. En ja je bent Nederlander of niet. Dus AANVALLEN!! Daarna na de kamers en douche. Heerlijk een frisse douche. We gaan nog eten en dan het bed in. Morgen onze grote dag. De olifanten. We verheugen ons enorm. De accu's zijn opgeladen en we zijn er helemaal klaar voor. Weltrusten.
groetjes uit Thailand van Peter Karen en Miriam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Welkom op mijn site, Tijdens mijn komende reis zal ik jullie op de hoogte gaan houden van mijn avonturen in Curaçao! Hier ga ik in mijn uppie heen. Beleef plezier met het lezen van mijn avonturen.

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 46295

Voorgaande reizen:

18 Juni 2019 - 26 Juni 2019

Curaçao

24 Januari 2016 - 07 Februari 2016

Curaçao

04 Juli 2013 - 25 Juli 2013

Terug naar India

22 Oktober 2011 - 06 November 2011

Rondreis Indonesië

23 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Vakantie Thailand!

21 September 2010 - 14 Oktober 2010

Vakantie naar Midden Amerika

30 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Karen in Jamkhed

Landen bezocht: