Zondag 3 juli - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Karen Goor - WaarBenJij.nu Zondag 3 juli - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Zondag 3 juli

Door: Karen Miriam en Peter

Blijf op de hoogte en volg Karen

03 Juli 2011 | Thailand, Chiang Mai

Vroeg op en na t ontbijt vertrekken we naar de oude srad ruine. We gaan op de fiets door dit park omdat het anders erg lang zou duren. Er zijn mooie plekken in dit park en we maken weer verschillende foto's. Ik fiets eens lekker door de waterplassen zodat het water flink opspat. Als we het park uitfietsen kunnen we de fiets terug plaatsen en is er nog net tijd voor een snelle kop koffie. Dan weer de bus in en verder. De lunch is goed (karen geniet van de kip met zure zoete saus) en we maken bij ons lunchadres ook nog wat foto's. We vertrekken terug richting Chiang Mai. Net voor de stad gaan we naar een winkel waar ze edelstenen verwerken en sieraden maken. We kijken eerst naar een film en dan mogen door het atelier de winkel in. Hopen natuurlijk dat iedereen flinke aankopen doet. We zien mooie en ook verschrikkelijk leleijke sieraden. Wel leuke olifantjes. Die brengen rust vrede en gezondheid. Ik koop voor Judith Thijs en Karen een olifantje. KAren koopt voor lotta een jade schildpadje. Zal Lotta wel leuk vinden. Als we het hotel binnen komen staan er in plaats van een dame met een blad met thee nu een dame met een blad met druivensap en er staat een tafel gevuld met hapjes zoals lekkere mouse van chocolade en kleine hartige hapjes. En ja je bent Nederlander of niet. Dus AANVALLEN!! Daarna na de kamers en douche. Heerlijk een frisse douche. We gaan nog eten en dan het bed in. Morgen onze grote dag. De olifanten. We verheugen ons enorm. De accu's zijn opgeladen en we zijn er helemaal klaar voor. Weltrusten.
groetjes uit Thailand van Peter Karen en Miriam