Nog 29 dagen!!! - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu Nog 29 dagen!!! - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Nog 29 dagen!!!

Door: Karen Miriam en Peter

Blijf op de hoogte en volg Karen

26 Mei 2011 | Nederland, Brunssum

Jaja, bijna is het zover! Nog 29 dagen en wij vertrekken naar Thailand. Ik heb er al enorm veel zin in, 2 weken heerlijk rondreizen en 1 weekje strand. Al gaan wij denk ik niet veel op het strand liggen maar zelf nog dingen ondernemen. Wij zijn niet zo'n zon, bak en bruin mensen. Alles is verder klaar voor de reis, de paspoorten, de medicijnen, gelukkig deze reis geen inentingen. Alleen moeten we nog gaan inpakken natuurlijk, eerst de koffers ophalen en dan de boel inpakken. Weer uitkijken met de kilo's want die zijn bij ons op wondelijke wijze altijd heel snel erbij. Maar goed, ik ga jullie ook deze reis weer op de hoogte houden!

Groetjes Karen

• 29 Mei 2011 - 11:34

Miriam (moeder ):

Het begint op te schieten. Wij zijn met de voorbereidingen begonnen. We hebben een mooi bok over Thailand, waar ook veel tips in staan. Zeker voor de laatste week als we op 1 plek blijven en zelf leuke dingen kunnen ondernemen. zoals een bezoek aan een national park. Hier zijn veel bloemen, planten, grotere dieren en ook veel insecten te vinden. Dat word weer heel veel foto's maken. We verheugen ons op deze reis. Verder al eens denken wat we willen meenemen in de koffer. In ieder geval genoeg zonnebrandcreme met een hoge factor. Karen was blij dat ze neit weer een aantal vaccinaties moest. Een ding is zeker wij hebben er weer heel veel zin in.

• 31 Mei 2011 - 11:23

Marlie:

Ik wens je heel veel plezier in Thailand! Het wordt vast een geweldige reis.
    Liefs Marlie