Nog 29 dagen!!! - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu Nog 29 dagen!!! - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Nog 29 dagen!!!

Door: Karen Miriam en Peter

Blijf op de hoogte en volg Karen

26 Mei 2011 | Nederland, Brunssum

Jaja, bijna is het zover! Nog 29 dagen en wij vertrekken naar Thailand. Ik heb er al enorm veel zin in, 2 weken heerlijk rondreizen en 1 weekje strand. Al gaan wij denk ik niet veel op het strand liggen maar zelf nog dingen ondernemen. Wij zijn niet zo'n zon, bak en bruin mensen. Alles is verder klaar voor de reis, de paspoorten, de medicijnen, gelukkig deze reis geen inentingen. Alleen moeten we nog gaan inpakken natuurlijk, eerst de koffers ophalen en dan de boel inpakken. Weer uitkijken met de kilo's want die zijn bij ons op wondelijke wijze altijd heel snel erbij. Maar goed, ik ga jullie ook deze reis weer op de hoogte houden!

Groetjes Karen

  • 29 Mei 2011 - 11:34

    Miriam (moeder ):

    Het begint op te schieten. Wij zijn met de voorbereidingen begonnen. We hebben een mooi bok over Thailand, waar ook veel tips in staan. Zeker voor de laatste week als we op 1 plek blijven en zelf leuke dingen kunnen ondernemen. zoals een bezoek aan een national park. Hier zijn veel bloemen, planten, grotere dieren en ook veel insecten te vinden. Dat word weer heel veel foto's maken. We verheugen ons op deze reis. Verder al eens denken wat we willen meenemen in de koffer. In ieder geval genoeg zonnebrandcreme met een hoge factor. Karen was blij dat ze neit weer een aantal vaccinaties moest. Een ding is zeker wij hebben er weer heel veel zin in.

  • 31 Mei 2011 - 11:23

    Marlie:

    Ik wens je heel veel plezier in Thailand! Het wordt vast een geweldige reis.
    Liefs Marlie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Welkom op mijn site, Tijdens mijn komende reis zal ik jullie op de hoogte gaan houden van mijn avonturen in Curaçao! Hier ga ik in mijn uppie heen. Beleef plezier met het lezen van mijn avonturen.

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 46388

Voorgaande reizen:

18 Juni 2019 - 26 Juni 2019

Curaçao

24 Januari 2016 - 07 Februari 2016

Curaçao

04 Juli 2013 - 25 Juli 2013

Terug naar India

22 Oktober 2011 - 06 November 2011

Rondreis Indonesië

23 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Vakantie Thailand!

21 September 2010 - 14 Oktober 2010

Vakantie naar Midden Amerika

30 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Karen in Jamkhed

Landen bezocht: