Vrijdagmorgen om 12 uur - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karen Goor - WaarBenJij.nu Vrijdagmorgen om 12 uur - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Vrijdagmorgen om 12 uur

Door: Karen Miriam en Peter

Blijf op de hoogte en volg Karen

24 Juni 2011 | Thailand, Bangkok

We hebben net tijd gekregen om onze koffers op de kamers te zetten en dan nog snel omkleden alles in 10 minuten en we vetrekken naar Bangkok. Eerst de tempel gaan bekijken en dan mogen we even douchen. Om half 7 vertrekken we dan naar het hoogste hotel om te gaan eten. Het is ene lange dag en hopelijk voelen we ons morgen fit. De groep bestaat uit 34 personen. Ben benieuwd hoe het word. Is toch altijd afwachten. De tempel is heel mooi. Een echte Thaise tempel. Hier vind je ook tempels uit India. Veel goud en rood betekend altijd een Thaise tempel. Bestaat uit verschillende ruimtes. Na gedouchet te hebben vertrekken we om 6 uur naar het hoge hotel. We kunnen op de 73 verdieping kijken naar het mooie uitzicht. Zo leuk en mooi. We kijken onze ogen uit. Ook is er een muzeum in het gebouw op de verdieping. Leuk alles uit de jaren 60 en 70. Oude televisie en een oude singer naaimachine staan hier. Het eten was lekker en we gingen tevreden naar ons hotel terug. We waren wel erg moe. Morgen weer vroeg op.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Welkom op mijn site, Tijdens mijn komende reis zal ik jullie op de hoogte gaan houden van mijn avonturen in Curaçao! Hier ga ik in mijn uppie heen. Beleef plezier met het lezen van mijn avonturen.

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 46364

Voorgaande reizen:

18 Juni 2019 - 26 Juni 2019

Curaçao

24 Januari 2016 - 07 Februari 2016

Curaçao

04 Juli 2013 - 25 Juli 2013

Terug naar India

22 Oktober 2011 - 06 November 2011

Rondreis Indonesië

23 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Vakantie Thailand!

21 September 2010 - 14 Oktober 2010

Vakantie naar Midden Amerika

30 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Karen in Jamkhed

Landen bezocht: