Vrijdagmorgen om 12 uur - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karen Goor - WaarBenJij.nu Vrijdagmorgen om 12 uur - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Vrijdagmorgen om 12 uur

Door: Karen Miriam en Peter

Blijf op de hoogte en volg Karen

24 Juni 2011 | Thailand, Bangkok

We hebben net tijd gekregen om onze koffers op de kamers te zetten en dan nog snel omkleden alles in 10 minuten en we vetrekken naar Bangkok. Eerst de tempel gaan bekijken en dan mogen we even douchen. Om half 7 vertrekken we dan naar het hoogste hotel om te gaan eten. Het is ene lange dag en hopelijk voelen we ons morgen fit. De groep bestaat uit 34 personen. Ben benieuwd hoe het word. Is toch altijd afwachten. De tempel is heel mooi. Een echte Thaise tempel. Hier vind je ook tempels uit India. Veel goud en rood betekend altijd een Thaise tempel. Bestaat uit verschillende ruimtes. Na gedouchet te hebben vertrekken we om 6 uur naar het hoge hotel. We kunnen op de 73 verdieping kijken naar het mooie uitzicht. Zo leuk en mooi. We kijken onze ogen uit. Ook is er een muzeum in het gebouw op de verdieping. Leuk alles uit de jaren 60 en 70. Oude televisie en een oude singer naaimachine staan hier. Het eten was lekker en we gingen tevreden naar ons hotel terug. We waren wel erg moe. Morgen weer vroeg op.