dag 1 - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu

dag 1

Door: Karen Miriam en Peter

Blijf op de hoogte en volg Karen

05 November 2011 | Nederland, Brunssum

Dag 1.
Vrijdag 21 oktober. Nog even de laatste spullen in de koffer en we vertrekken richting station Sittard. Het is kwart voor 12. Om kwart over 12 krijgen we de trein naar Schiphol. We gaan naar het etaphotel en van daaruit vertrekken we naar Schiphol op zaterdag. De kamer is klein maar schoon. En er is tv. Karen en ik gaan nog lekker effe terug naar schiholplaza om iets te eten te halen, want dat kan niet in het hotel. Om 20 voor 11 uur gaan we slapen want om 6 uur loopt de wekker af. We nuttigen nog een ontbijtje en vertrekken opnieuw naar schiphol. Nu voor de echt. We kunnen vanaf 8 uur inchecken. Er staat een hele lange rij en na bijna 40 minuten worden we eindelijk van onze koffers verlost en kunnen we nog ons visum halen. Lekker makkelijk hoeven we niet in de rij te gaan staat in Indonesië. Peter wilt meteen door naar de gate, maar we hebben nog een ruim half uur. Karen en ik gaan nog op zoek naar een electro winkel. Ik wil nl nog even mijn telefoon op roming laten zetten. Internet uit. Als de man in de winkel het heeft gedaan vraag ik nog maar even of hij ook mijn tablet en fotocamera op elkaar kan afstemmen. Geen probleem en even later zien we de foto,s op de tablet verschijnen. Wat Peter niet lukte lukt deze man gelukkig wel. Dat is wel fijn. Kunnen we toch de foto,s op het tablet zetten. Nu snel terug naar onze gate. Zien we opeens een hele serie brandweer auto's. Wat blijjkt staat op t vliegveld een klein tankautotje in de hens. Is dat even boffen. We kunnen meteen mooie foto's maken. Peter mag ze ook even bewonderen als we bij de gate aankomen. Even nog en we mogen door de controle richting het vliegtuig. Na een goed kwartier vertrekken we dan eindelijk naar onze bestemming Jakarta. Ik word al moe als ik aan onze vliegreis denk. 18 uur vliegen zonder uit het vliegtuig te mogen. In het vliegtuig maken we al een beetje kennis met enkel van de groep. Lijken wel leuke lui. We hebben er allemaal zin in. Tot morgen. doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Brunssum

Karen

Welkom op mijn site, Tijdens mijn komende reis zal ik jullie op de hoogte gaan houden van mijn avonturen in Curaçao! Hier ga ik in mijn uppie heen. Beleef plezier met het lezen van mijn avonturen.

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 582
Totaal aantal bezoekers 46413

Voorgaande reizen:

18 Juni 2019 - 26 Juni 2019

Curaçao

24 Januari 2016 - 07 Februari 2016

Curaçao

04 Juli 2013 - 25 Juli 2013

Terug naar India

22 Oktober 2011 - 06 November 2011

Rondreis Indonesië

23 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Vakantie Thailand!

21 September 2010 - 14 Oktober 2010

Vakantie naar Midden Amerika

30 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Karen in Jamkhed

Landen bezocht: