dag 1 - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu

dag 1

Door: Karen Miriam en Peter

Blijf op de hoogte en volg Karen

05 November 2011 | Nederland, Brunssum

Dag 1.
Vrijdag 21 oktober. Nog even de laatste spullen in de koffer en we vertrekken richting station Sittard. Het is kwart voor 12. Om kwart over 12 krijgen we de trein naar Schiphol. We gaan naar het etaphotel en van daaruit vertrekken we naar Schiphol op zaterdag. De kamer is klein maar schoon. En er is tv. Karen en ik gaan nog lekker effe terug naar schiholplaza om iets te eten te halen, want dat kan niet in het hotel. Om 20 voor 11 uur gaan we slapen want om 6 uur loopt de wekker af. We nuttigen nog een ontbijtje en vertrekken opnieuw naar schiphol. Nu voor de echt. We kunnen vanaf 8 uur inchecken. Er staat een hele lange rij en na bijna 40 minuten worden we eindelijk van onze koffers verlost en kunnen we nog ons visum halen. Lekker makkelijk hoeven we niet in de rij te gaan staat in Indonesië. Peter wilt meteen door naar de gate, maar we hebben nog een ruim half uur. Karen en ik gaan nog op zoek naar een electro winkel. Ik wil nl nog even mijn telefoon op roming laten zetten. Internet uit. Als de man in de winkel het heeft gedaan vraag ik nog maar even of hij ook mijn tablet en fotocamera op elkaar kan afstemmen. Geen probleem en even later zien we de foto,s op de tablet verschijnen. Wat Peter niet lukte lukt deze man gelukkig wel. Dat is wel fijn. Kunnen we toch de foto,s op het tablet zetten. Nu snel terug naar onze gate. Zien we opeens een hele serie brandweer auto's. Wat blijjkt staat op t vliegveld een klein tankautotje in de hens. Is dat even boffen. We kunnen meteen mooie foto's maken. Peter mag ze ook even bewonderen als we bij de gate aankomen. Even nog en we mogen door de controle richting het vliegtuig. Na een goed kwartier vertrekken we dan eindelijk naar onze bestemming Jakarta. Ik word al moe als ik aan onze vliegreis denk. 18 uur vliegen zonder uit het vliegtuig te mogen. In het vliegtuig maken we al een beetje kennis met enkel van de groep. Lijken wel leuke lui. We hebben er allemaal zin in. Tot morgen. doei