Reizen en aankomst - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Karen Goor - WaarBenJij.nu Reizen en aankomst - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Reizen en aankomst

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

25 Januari 2016 | Curaçao, Curaçao

Gisteren was het dan zover, om 06:00 ging mijn wekker. Aangekleed, spullen naar beneden gedaan, alles nogmaals goed nagekeken en daarna heb ik Denise wakker gemaakt. Hebben we samen ontbeten, kwam mijn vader ook thuis. Van hem heb ik afscheid genomen en daarna zijn Denise en ik rond kwart op zeven gaan rijden naar het Station in Sittard. Daar heb ik afscheid genomen van Denise en heb ik de trein van 07:43 naar Duivendrecht genomen.
Onderweg in de trein een interessant gesprek gehad met een man die onderweg was naar Amersfoort. Hij is een aspirant in familieopstellingen. Erg mooi om te horen wat dat nu precies inhoud. Ook wat dingetjes over mijzelf vertelt. Was een fijn gesprek.
De man ging in Utrecht eruit, daar stapte een vrouw in, die geen weet had van de werkzaamheden tussen Utrecht en Schiphol. Dus dat heb ik haar uitgelegd en gezegd dat we in Duivendrecht over moeten stappen. Om 09:44 ging mijn trein van Duivendrecht richting Schiphol. Gelukkig ruim op tijd aangekomen. Daar was ik namelijk best bang voor.
Ingecheckt voor het vliegtuig, zou mijn handbagage niet passen. Dus overgegooid in mijn gewone koffer, die was namelijk 20,7 kilo en zou dan al moeten ophogen naar 30kilo. Dit gedaan, betaald etc. Door de security check heen en nog even over Schiphol gewandeld, drinken en eten gekocht voor zowel in het vliegtuig als voor het wachten bij de Gate.
Bij de Gate was er nog steeds geen actie, lang gewacht voor ik kon boarden. Maar alles ging goed gelukkig.
Nog voordat het vliegtuig vertrok, was ik al half in slaap gevallen. Half.. Ja, half. Ik sliep heel licht. Bij alles wat gebeurde was ik ook weer even wakker. Maar onderweg toch wat uurtjes slaap kunnen pakken gelukkig. Ook eten en drinken gehad en nog 1 kop koffie en 2 saucijzen broodjes gekocht. Omdat ik wist dat ik hier in Curaçao geen eten meer zou krijgen afgelopen avond.
In Curaçao aangekomen, moest ik nog lang in de rij staan voor de Toine. Maar ook dat was geen probleem. Hoewel ik het wel echt heel erg warm had. Geen wifi, maar wel even een smsje gestuurd naar Lotta. Omdat ze mij had gevraagd of ik al geland was. Door de douane heen, kon ik mijn koffer pakken, deze gepakt en door de security heen.
Dan door de gang door, stonden mensen van Kras/Tui te wachten. Ik zou een transfer krijgen naar mijn hotel. Een welkoms brief gekregen en even geld gaan pinnen. Pin ik met mijn klunzige kop dollars in plaats van gulden. Maar ach, je kunt daar ook mee betalen hier.
Dan door naar de busjes, spullen afgegeven en in de bus gaan zitten. Rond half 10 kwam ik aan in mijn hotel. Even ingecheckt, kamerpasje gekregen en naar mijn kamer gegaan. Even gedoucht en op bed gaan liggen tv gekeken, gelezen en geappt met het thuisfront.

Vannacht om 04:45 wakker geworden, even naar de wc geweest, geappt met Denise en weer gaan slapen. Om 07:30 ging de eerste wekker. Ook gelijk opgestaan, aangekleed spullen in orde gemaakt en gaan ontbijten bij het zwembad. Yoghurt met fruit een sapje en koffie. Heerlijk. Om half 9 kwam Verwoerd autoverhuur de auto brengen. Met hem even naar een parkeer terrein gegaan, auto uitgetest, is een automaat, maar het rijdt prima. Auto was in orde, alles afgehandeld en even boodschappen gaan doen.
Van alles lekkers en nuttig gekocht. Twee groentes, maar geen aardappel of vlees, bedenk mij nu dat ik dat ben vergeten. Niet zo slim natuurlijk. Hoewel ik vlees wel heb zien liggen, maar heb niets gekocht. Wel heb ik broodjes, brinta melk en yoghurtjes gekocht. Daarnaast ook voor de lekkere trek, chips en snoepjes. En natuurlijk een fles drinken etc.
Net even aan het zwembad gelegen. Het is heerlijk hier. Ik ga mij prima vermaken. Zo direct kom de host van Kras/Tui langs dus ik ga snel even naar de wc en dan naar beneden.

Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Welkom op mijn site, Tijdens mijn komende reis zal ik jullie op de hoogte gaan houden van mijn avonturen in Curaçao! Hier ga ik in mijn uppie heen. Beleef plezier met het lezen van mijn avonturen.

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 46325

Voorgaande reizen:

18 Juni 2019 - 26 Juni 2019

Curaçao

24 Januari 2016 - 07 Februari 2016

Curaçao

04 Juli 2013 - 25 Juli 2013

Terug naar India

22 Oktober 2011 - 06 November 2011

Rondreis Indonesië

23 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Vakantie Thailand!

21 September 2010 - 14 Oktober 2010

Vakantie naar Midden Amerika

30 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Karen in Jamkhed

Landen bezocht: