Morgen naar Pune! - Reisverslag uit Jāmkhed, India van Karen Goor - WaarBenJij.nu Morgen naar Pune! - Reisverslag uit Jāmkhed, India van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Morgen naar Pune!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karen

02 Oktober 2009 | India, Jāmkhed

Allereerst Iedereen die een berichtje heeft achtergelaten super bedankt! Ik vind het leuk om te lezen dat er zoveel mensen mijn blog volgen. Dit geeft een goed gevoel dat er mensen interesse hebben in mijn verhalen van India.
En iedereen die nog steeds meeleest en niet is afgehaakt ;-) Ook bedankt! Ik vind het fijn om voor jullie allemaal en ook natuurlijk voor mijzelf te schrijven.
Voor mijn Ouders, ik denk aan jullie en hoop dat jullie nu weer beter weer krijgen aangezien het hier olifanten regent!

Zo, een kort berichtje aangezien het inmiddels toen ik dit bericht begon was het half 12 en nu is het alweer 12 uur geweest. En beginnen wij aan 2 oktober. Verder laat ik het bericht in oude staat aangezien ik anders nogal veel moet gaan veranderen en ik over 6.5 uur op zou moeten staan! Ik vertrek morgenochtend voor 3 dagen naar Pune, we blijven er van vrijdag op zaterdag en zaterdag op zondag slapen. In een hotel met waarschijnlijk deze toch geen zwembad Jammer genoeg. Maar goed, we gaan morgen eerst sight seeing doen, en in de avond ergens uit eten en misschien nog ergens shoppen. En ik wil sowieso ergens naar een Kerk oid om een kaars/wierook aan te steken. Voor de personen die dit dan wel weten <3. Verder gaat het hier wel goed, het weer is veranderlijk, ene keer is het weer stralend weer. Dan heb je een olifanten regen zoals men het hier noemt. Een regen die corrosie wegvaagt en ‘gaten’ in de grond maakt omdat het zo heftig en stevig is. Ik ben dus erg benieuwd hoe het weer in Pune is. Ik kwam er vandaag trouwens ook achter dat de euro op dit moment erg sterk staat. Voor 1 euro krijg je nu zelfs 69.44 rupies is. Dus de euro staat nu sterker dan 1 maand geleden :).

Nou ik ga er een einde aan breien, ben redelijk moe.
Ik laat jullie zondag weten hoe het weekend geweest is.

Liefss

  • 01 Oktober 2009 - 18:45

    Je Leukste Zus!!!:

    Heel veel plezier in PUNE!!!!
    Shop ze daar lekker he!!
    En hoop dat je een kerkje vind om een kaarsje aan te steken!! (anders koop je er maar 1 en doe je dat maar in je hotel haha en niet onder een rookmelder dan he) Veel foto's maken voor je zuster he..

    Love you dikke kus

  • 02 Oktober 2009 - 10:25

    Mam En Pap:

    Hoi Karen, wij hopen dat je heel veel gaat zien in Pune. Ik ga op internet kijken hoe het daar is. Veel plezier in het museum en de dierentuin. xx dikke knuffel van ons.

  • 02 Oktober 2009 - 16:20

    Ineke:

    Hee lieve Karen.

    Heel veel plezier in Pune, en shopse :)

    Ik denk aan je.

    Liefs

  • 04 Oktober 2009 - 13:34

    Diaken Ton Batens:

    Beste Karen,
    Je kent mij niet en ik heb jou ook nog nooit ontmoet. Wel heb ik vaker met jouw oma over jou en jouw Indiareis gesproken. Eén maal in de maand breng ik haar de H. Communie.
    Ze vindt jouw reis en alles wat jij daar doet geweldig. Ze vertelt het verhaal steeds met heel veel trots. Ze was ook erg blij dat je haar de afgelopen week gebeld hebt en zo opgewekt met haar gesproken hebt.
    Hoe jij het daar hebt en hoe het in India toegaat kan ik mij heel goed voorstellen. In januari van dit jaar was ikzelf 3 weken in Kerala en bezocht daar met een Indiase priester die bij ons in Nederland werkt de Katholieke Kerk.
    Ik vond de kennismaking met dit land en zijn bevolking een enorme verrijkende ervaring.
    Ik wens je toe ddat jij die ervaring ook mag hebbn. Voor de rest van jouw verblijf daar wens ik je nog heel veel mooie en rijke momenten toe.

    Vriendelijk groetend,
    diaken Ton Batens
    Hoensbroek.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Welkom op mijn site, Tijdens mijn komende reis zal ik jullie op de hoogte gaan houden van mijn avonturen in Curaçao! Hier ga ik in mijn uppie heen. Beleef plezier met het lezen van mijn avonturen.

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 46305

Voorgaande reizen:

18 Juni 2019 - 26 Juni 2019

Curaçao

24 Januari 2016 - 07 Februari 2016

Curaçao

04 Juli 2013 - 25 Juli 2013

Terug naar India

22 Oktober 2011 - 06 November 2011

Rondreis Indonesië

23 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Vakantie Thailand!

21 September 2010 - 14 Oktober 2010

Vakantie naar Midden Amerika

30 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Karen in Jamkhed

Landen bezocht: