Eerder terug dan verwacht. - Reisverslag uit Jāmkhed, India van Karen Goor - WaarBenJij.nu Eerder terug dan verwacht. - Reisverslag uit Jāmkhed, India van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Eerder terug dan verwacht.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karen

16 Oktober 2009 | India, Jāmkhed

Hello Iedereen,
zoals de titel zegt, ik kom eerder terug dan verwacht. Ik heb hier afgelopen week een infectie aan mijn neus opgelopen hoe dit precies gekomen is weten wij niet. In elk geval niet vanwege de piercing (die er nu wel uit is..) Ik heb een zware anti-biotica kuur gehad die nu wel heeft geholpen maar voor de zekerheid hebben ze hier gezegd zou het toch beter zijn als ik naar huis ga voor verdere behandeling. Ik vind het enorm moeilijk om hier weg te gaan, maar ik weet dat ik hier een goede tijd heb gehad. Ik heb belangrijke beslissingen genomen die in Nederland hun uitwerking zullen hebben en daarbovenop ben ik ook nog eens bijna 5 maanden AM-vrij! en het gaat gewoon goed! En ik heb hier ook geleerd dat ik weet dat ik in de Primaire zorg verder wil. Ik wil verder met ontwikkelingshulp. Misschien kom ik nog terug in Jamkhed, maar ik wil sowieso verder gaan in projecten, en misschien zelfs ooit nog eens een eigen project starten. Maar dit zijn toekomst ideeën, zover ga ik nu nog niet. Ik ben jong en ik heb een heel leven voor me. 30 oktober word ik 19 :).
Ik ga jullie op de hoogte houden van mijn medische issue, en over welk reis-avontuur ik de volgende keer tegenmoet ga!
liefs

  • 16 Oktober 2009 - 04:14

    Pap En Mam:

    Hoi Karen,
    Toen we jou bijna 7 weken geleden wegbrachten was dit voor ons allemaal heel moeilijk. Wij zagen jou opbloeien en vonden dit super. NBu kom je terug en we weten je bent enorm gegroeid. Jammer dat je eerder terug moest, maar goed je kent nu ook jou mogelijkheden en weet dat je daar gebruik van kunt maken. Dat zul je zeker ook gaan doen. Ga zelf straks aan de slag wat je volgende stap zal worden en ga opnieuw goed voorbereid op pad. Je weet van ons krijg je alle ruimte en ook de ondersteuning bij je nieuwe avontuur. Veel sterkte met afscheid nemen en een goed reis terug. En tot op het vliegveld.
    Liefs pap en mam

  • 17 Oktober 2009 - 10:21

    Kitty Paffen:

    Hallo Karen,
    Zo te horen heb je toch een aantal doelen voor jezelf verwezenlijkt. Dan maakt het niet uit hoe lang je er bent. het heeft jou in ieder geval goed gedaan. En als je weer thuis bent: hod poal!!, vasthouden wat je van uit India meeneemt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Welkom op mijn site, Tijdens mijn komende reis zal ik jullie op de hoogte gaan houden van mijn avonturen in Curaçao! Hier ga ik in mijn uppie heen. Beleef plezier met het lezen van mijn avonturen.

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 46403

Voorgaande reizen:

18 Juni 2019 - 26 Juni 2019

Curaçao

24 Januari 2016 - 07 Februari 2016

Curaçao

04 Juli 2013 - 25 Juli 2013

Terug naar India

22 Oktober 2011 - 06 November 2011

Rondreis Indonesië

23 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Vakantie Thailand!

21 September 2010 - 14 Oktober 2010

Vakantie naar Midden Amerika

30 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Karen in Jamkhed

Landen bezocht: