Stomme vogels. - Reisverslag uit Jāmkhed, India van Karen Goor - WaarBenJij.nu Stomme vogels. - Reisverslag uit Jāmkhed, India van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Stomme vogels.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karen

10 Oktober 2009 | India, Jāmkhed

Pff ik ben om half 5 wakker geworden. De vogels buiten zijn van ongeveer 4 tot 6 in de vroege ochtend zeer actief. Ze fluiten en krijsen alleen maar omdat de zon opkomt en ze dan weer uit hun slaapplek kunnen vertrekken, waar ze in de avond rond 7 uur weer terug komen. Ik heb dus maar mijn kamer dicht gedaan (dit werkte niet) dus nu maar even een berichtje schrijven en dan waarschijnlijk nog even proberen te slapen, dan ontbijten (heerlijk thee! ofwel Chai) Blegh het is moeilijk om weer terug in slaap te vallen na zo'n kabaal. Ze zijn nu weer uitgefloten en opzoek naar voedsel voor deze dag.
Het gaat hier verder trouwens wel goed, gisteren uiteten geweest, frietjes :) alleen waren ze enorm vet en was ik er naderhand nogal misselijk van. En gisteren overdag les gehad over Mentale zorg en hulp. Erg interessant moet ik zeggen, ik wil gaan kijken of ik de powerpoint kan kopieren op een usb stick.
Voor nu nog even een uurtje mn ogen dichtdoen (in de hoop van slapen) dan ontbijten en dan naar Devotion (het gebed in de ochtend).

Liefs

  • 10 Oktober 2009 - 08:30

    Judith:

    Hey

    Goedemorgen,
    Jij bent ook een VROEGE VOGEL tegenwoordig zeg...
    Whaahahahhaahahhahahaha!!!!!
    Grapje he.. Kon het ff niet laten...
    Kan ik me voorstellen dat je misselijk was na zo'n vettig hapje.. Is wat anders als de Mac donals frietjes he...

    xxxx

  • 10 Oktober 2009 - 11:01

    Ineke:

    Hee meissie.

    Wel balen dat Luna Gijsje en Shiva kabaal maakte om 5 uur in de morgen, snap dondersgoed dat je er niet vrolijk van word.

    Hou je haaks, als er wat is mag je me mailen :)

    Liefs

  • 10 Oktober 2009 - 15:11

    Mam:

    He, leuk om te horen dat wij niet alleen zo vroeg uit de veren moeten. Morgen uitslapen pas om half 8 op. Maar we gaan iets eerder dan zijn we op tijd aan t ontbijt. Leuk dat je zoveel van judith hoort he. Hier een mooie foto gemaakt van een ijsvogel. Zal thuis vragen of judith hem doorstuurd. Trouwens mooi wat je over tante Willy schreef. Wij houden van jou. Liefs mam en pap. ps lekker frieten he. Vinden wij ook met al die rijst en af en toe friet. haha.

  • 10 Oktober 2009 - 15:51

    Marjo:

    Hoi Karen,
    Ik was de link kwijt omdat mijn pc gecrasht was hahahahaha... via LE heb ik je weer terug gevonden en ga snel alle verslagen van je lezen. Heel veel succes nog met je verdere veerblijf.
    Groetjes, Marjo

  • 12 Oktober 2009 - 17:45

    Jean:

    Hoy Karen hier dan nog eens een berichtje van onze kant allang niks meer laten horen foei foei Jean.Was even vervelend van tante Willy he meid heb je nagedachtenis gelezen houd je daar maar aan vast en denk maar aan de mooie dingen die jullie met tante Willy hebben mogen meemaken ik heb wel gezien dat je mooie foto's hebt gemaakt kunnen we als je thuis bent nog eens allemaal op ons gemak bekijken.
    Zaterdag bij oma Pim geweest Judith was ook nog gekomen was best even gezellig. woensdag komen mam en pap weer thuis zit de bijna drie weken vakantie er weer bijna op.
    Hier is voor de rest alles goed zorg jij ook dat het goed gaat met je zelf zodat we je straks weer gezond en wel terug zien in november.
    Nou dan heel veel groeten goeds en liefs van ons voor jou Doei.

  • 14 Oktober 2009 - 19:38

    Corrie :

    Hoi Karen,

    Niet zo lekker he die vette frietjes, geen wonder dat je daar misselijk van bent.
    Ik vind het heel leuk om je verslag te lezen.
    En ik vind het alleen al zo knap dat je dit heb ondernomen mijn hoed gaat heeeeel diep af voor jou.
    Heb een paar dagen je verslag niet gelezen omdat we hier in huis bezig waren .

    Meisje de groetjes van mij ,

    Corrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Welkom op mijn site, Tijdens mijn komende reis zal ik jullie op de hoogte gaan houden van mijn avonturen in Curaçao! Hier ga ik in mijn uppie heen. Beleef plezier met het lezen van mijn avonturen.

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 46317

Voorgaande reizen:

18 Juni 2019 - 26 Juni 2019

Curaçao

24 Januari 2016 - 07 Februari 2016

Curaçao

04 Juli 2013 - 25 Juli 2013

Terug naar India

22 Oktober 2011 - 06 November 2011

Rondreis Indonesië

23 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Vakantie Thailand!

21 September 2010 - 14 Oktober 2010

Vakantie naar Midden Amerika

30 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Karen in Jamkhed

Landen bezocht: