Beetje gesetteld - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu Beetje gesetteld - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Beetje gesetteld

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karen

24 Oktober 2009 | Nederland, Brunssum

Hey iedereen,

ik ben alweer een week terug in Nederland, ik ben gesetteld, maar ik wil nog altijd terug naar India. Ik heb voor mijzelf een data staan dat ik terug wil, 14, 15 of 16 november. Maar ik wacht eerst op een antwoord uit Jamkhed. Ik ben in elk geval al hard aan het kijken naar vliegdata's, de prijzen, eventuele hotels etc. De prijzen vallen nog mee. Pff, ik wil ZOOO graag terug. Morgen misschien bellen naar CRHP of naar Kaat. Om verdere info te vragen en om te vragen of ik terug kan komen.
Mijn gezondheid is beter, ik heb een zalf gekregen voor mijn neus, ben daardoor alleen wat verkouden maar het gaat verder gewoon goed. En voor mijn mondhoeken ook een zalf en dat ziet er nu ook een stuk beter uir. Maandag alleen nog even bellen of de kweek wat mn huisarts genomen heeft klaar is, en dan is alles weer op zn pootjes terecht gekomen.
Verder begin in hier morgen met vrijwilligers werk met de stichting Paard in nood. Met paarden die niet meer bereden kunnen worden omdat ze ziek zijn, maar te goed zijn voor de slacht. Morgen ga ik dus beginnen, om 10 uur, dan mag ik hokken gaan schoonvegen etc. Ben benieuwd. Hoop dat het me bevalt. Ze weet wel dat ik terug wil/ga naar India, dus daar word rekening mee gehouden.
Vandaag trouwens bezoek gehad alvast voor mijn verjaardag. Wel gezellig :) en gisteren was M. hier, ook erg leuk! Hier is bijna Halloween, heb al wat decoraties opgehangen hier :)

Nou, greetz

• 24 Oktober 2009 - 21:13

Roos:

he karen
    goed bezig zeg,
    je in te zetten voor..
    ik wens je weer een goede reis terug naar india en heel veel succes met de paardjes.

groetjes roos en een fijne verjaardag

• 19 November 2009 - 14:15

Anja:

Hoi hoi, Ik heb je reisverslagen doorgelezen, jammer dat je eerder dan verwacht terug moest komen, hopelijk kan je snel weer vertrekken naar waar jij wilt ;), ik ben de hulp van je oma en hoor altijd je reisverhalen haha dus nu maar eens hier komen sjekken, erg leuk hoor!!! De groetjessss
    Anja