Maandag 27 juni 2011 - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Karen Goor - WaarBenJij.nu Maandag 27 juni 2011 - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Maandag 27 juni 2011

Door: Karen Miriam en Peter

Blijf op de hoogte en volg Karen

27 Juni 2011 | Thailand, Kanchanaburi

Vertrek naar de Bridge over River kwai.
Koffers op de gang en naar het ontbijt. Vandaag was t weer vroeg. Om 6 uur ging de wekker. We kijken eerst bij de drijvende marktjes. Ziet heel kleurig uit. Alle gekleurde groenten en fruit. Verschillende soorten vis. Ook de marktjes over de spoorlijn. Wanneer de trein komt worden de kramen opgepakt en worden terug van de rails geplaatst. Zodat de trein over het spoor verder komt. Wanneer de trein weg is wordt alles weer terug geplaatst tot de volgende trein er weer aan komt. Grappig om te zien. En wij krijgen de kans om dit ook te aanschouwen. Lachen want we lopen net over de rails en daar komt de trein. We schuiven terug naar de kramen en laten na de foto ‘s gemaakt te hebben kan de trein passeren. De kooplui die hadden in een snel tempo hun kramen opgepakt en zetten die weer terug op de rails. We gaan met de bus verder op weg naar de beroemde brug en spoor. Er gaat een speciale trein over het spoor. Wij gaan met de trein een stuk over het spoor. We krijgen een stuk te zien van de omgeving rondom het spoor. Het maakt wel indruk. Vooral omdat je weet wat hier is gebeurd. Vanuit de trein gaan we met de bus verder naar t hotel. Als we in het hotel aankomen horen we verschillende vogels. Jip ik hoor de beo’s. Als we de koffers hebben geplaatst dan gaan ik snel kijken naar de vogels. Ik kan het niet geloven er zitten er 6 en nog 2 nadere vogels, ook spreeuwen. We gaan lekker zwemmen. Er zijn 2 zwembaden en we genieten van het Vanavond gaan we met de bus naar t dorp om daar te dineren. Dan is de dag alweer om. Het was een bijzondere dag zeker de brug en de treinreis. En als toetje de beo’s. Welterusten tot morgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Welkom op mijn site, Tijdens mijn komende reis zal ik jullie op de hoogte gaan houden van mijn avonturen in Curaçao! Hier ga ik in mijn uppie heen. Beleef plezier met het lezen van mijn avonturen.

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 46307

Voorgaande reizen:

18 Juni 2019 - 26 Juni 2019

Curaçao

24 Januari 2016 - 07 Februari 2016

Curaçao

04 Juli 2013 - 25 Juli 2013

Terug naar India

22 Oktober 2011 - 06 November 2011

Rondreis Indonesië

23 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Vakantie Thailand!

21 September 2010 - 14 Oktober 2010

Vakantie naar Midden Amerika

30 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Karen in Jamkhed

Landen bezocht: