In het hotel :D - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu In het hotel :D - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu

In het hotel :D

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

03 Juli 2013 | Nederland, Schiphol

Na een reis van zo'n 3 uur zijn we dan eindelijk in het hotel aangekomen. Een heerlijk ruime kamer, met een 2 persoonsbed en 2 eenpersoonsbedden. De treinreis verliep rustig, niet te druk in de trein en gewoon telkens kunnen zitten. Ook van de spoorwerkzaamheden geen last gehad, we zijn via Breda gegaan met de trein.
Morgen gaan we dan eindelijk naar Schiphol, om half 6 krijgen we een wake-up call, en dan douchen, aankleden, ontbijten etc. Dan om 07:20 naar Schiphol met een pendelbus. Oooooh! Ik heb er zin in :D

Ben alleen een beetje bang voor de kilo's van de koffers, volgens mij allemaal tegen de grens van overgewicht aan. Maar goed..
xxx

• 04 Juli 2013 - 22:54

Astrid:

Je bent dus al op vakantie!