Paspoort stress.... - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu Paspoort stress.... - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Paspoort stress....

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

19 Mei 2013 | Nederland, Brunssum

Heeey,

Er was alweer stress in huize van de Goor. Mijn paspoort is niet lang genoeg geldig voor het Visum te laten inzetten. Helaas, mijn paspoort moet voor het visum minimaal 6 maanden geldig zijn, en dat was het dus niet. Mijn paspoort is tot 13 december 2013 geldig, en wij zijn tot 21 juli in India, dus het zou net niet haalbaar zijn.
Ofwel stress en paniek vanuit mijn vader. Ik moet nu een nieuw paspoort gaan aanvragen, en dan moet hij worden opgestuurd naar de ambasade van India, en krijgen we hem ergens op het vliegveld weer terug. :)
Afijn, ik ga nu deze pagina eens vormgeven. Nieuwe update zal ergens zijn voordat wij vertrekken!
Overigens gaat mijn laptop mee naar India, dus zullen er meerdere updates in de week (ligt aan WiFi) plaatsvinden, ik ga sowieso elke dag een verslagje schrijven, maar zal denk ik niet elke dag kunnen updaten.

xxx Karen

  • 19 Mei 2013 - 16:28

    Astrid:

    HaHa, echt iets voor jullie. Maar het komt gelukkig goed.
    Ik zal jullie avonturen volgen.

  • 20 Mei 2013 - 14:28

    Jean:

    ik sluit mij aan bij Astrid ik kan haar niet maar zij jullie dus wel ha ha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Welkom op mijn site, Tijdens mijn komende reis zal ik jullie op de hoogte gaan houden van mijn avonturen in Curaçao! Hier ga ik in mijn uppie heen. Beleef plezier met het lezen van mijn avonturen.

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 46357

Voorgaande reizen:

18 Juni 2019 - 26 Juni 2019

Curaçao

24 Januari 2016 - 07 Februari 2016

Curaçao

04 Juli 2013 - 25 Juli 2013

Terug naar India

22 Oktober 2011 - 06 November 2011

Rondreis Indonesië

23 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Vakantie Thailand!

21 September 2010 - 14 Oktober 2010

Vakantie naar Midden Amerika

30 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Karen in Jamkhed

Landen bezocht: