Paspoort stress.... - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu Paspoort stress.... - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Paspoort stress....

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

19 Mei 2013 | Nederland, Brunssum

Heeey,

Er was alweer stress in huize van de Goor. Mijn paspoort is niet lang genoeg geldig voor het Visum te laten inzetten. Helaas, mijn paspoort moet voor het visum minimaal 6 maanden geldig zijn, en dat was het dus niet. Mijn paspoort is tot 13 december 2013 geldig, en wij zijn tot 21 juli in India, dus het zou net niet haalbaar zijn.
Ofwel stress en paniek vanuit mijn vader. Ik moet nu een nieuw paspoort gaan aanvragen, en dan moet hij worden opgestuurd naar de ambasade van India, en krijgen we hem ergens op het vliegveld weer terug. :)
Afijn, ik ga nu deze pagina eens vormgeven. Nieuwe update zal ergens zijn voordat wij vertrekken!
Overigens gaat mijn laptop mee naar India, dus zullen er meerdere updates in de week (ligt aan WiFi) plaatsvinden, ik ga sowieso elke dag een verslagje schrijven, maar zal denk ik niet elke dag kunnen updaten.

xxx Karen

• 19 Mei 2013 - 16:28

Astrid:

HaHa, echt iets voor jullie. Maar het komt gelukkig goed.
    Ik zal jullie avonturen volgen.

• 20 Mei 2013 - 14:28

Jean:

ik sluit mij aan bij Astrid ik kan haar niet maar zij jullie dus wel ha ha.