Nog 4 dagen! - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu Nog 4 dagen! - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Nog 4 dagen!

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

01 Juli 2013 | Nederland, Brunssum

Hallo!

Na een uitputtend weekend Graspop in Dessel, België, kunnen we écht gaan aftellen! Nog 4 dagen en dan zitten wij op Schiphol in een hotel. Yeahhh! Nog 5 dagen, de vrijdag en dan vertrekt ons vliegtuig om 10:10 :) Nog even dus, we vertrekken donderdag in een van der Valk hotel om te overnachten, maar dan moeten we eerst nog naar Amsterdam reizen met de trein.
Afijn, nog eventjess!

xxx

• 01 Juli 2013 - 18:11

Astrid:

Ha Karen,

Het begint inderdaad al op te schieten. Ik ben benieuwd hoe het is, nu je weer terug gaat.
    India is erg groot, dus ik weet niet of het in dezelfde buurt is.
    In ieder geval een goede reis en heel veel plezier.

• 01 Juli 2013 - 22:51

Karen Van De Goor:

Hee Astrid,

Wij gaan naar Noord India, en ik zat in Midden India, dus ik kom niet in de buurt van Jamkhed. Ik ben benieuwd of deze reis net zoveel indruk maakt op mij als in 2009 :)

xxx