Aankomst! - Reisverslag uit New Delhi, India van Karen Goor - WaarBenJij.nu Aankomst! - Reisverslag uit New Delhi, India van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Aankomst!

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

05 Juli 2013 | India, New Delhi

Namasté,

We zijn vanochtend vroeg wakker gemaakt door de wake-up call van hotel van der Valk. Na een heerlijk ontbijt (ik was daana misselijk van de hoeveelheid) zijn we even terug naar de kamer gegaan, tanden gepoets, naar de wc geweest en de koffers gepakt.
Nu had ik al de lift naar onder, en ben goed gelopen. Maar mijn ouders wilden weer apart doen, en waren de weg kwijt geraakt. Slimpies dat het ook zijn. Dus de bus die wij wilde hebben hebben wij gemist. FIJN! Niet dus, want nu was er weer paniek in de hut. Heerlijk!
Daarna hadden we toch nog een bus kunnen krijgen naar Schiphol, en daar aangekomen, zijn we wéér verkeerd gelopen. Achja, we waren optijd bij de Balie. (al zijn daar de meningen over verdeeld... ;) )
Toen ingecheckt, alle koffers waren goedgekeurd qua gewicht, en ook de handbagage mocht mee. (Dat van mij was eigenlijk 0,5 te zwaar, maar ach, dat werd door de vingers gezien) Pfieuw! Nu door naar de Tax-Free, Lekkere parfum gekocht (DKNY en Nina Ricci) 2 voor de prijs van €49,- :D Heeeerlijk!
Daarna door naar de Gate, te vroeg daar (Goh, hoe is dat mogelijk?) Door het vliegtuig in, daar heb ik heerlijk geslapen, ik was helemaal op. Zelfs de inzet van de daling is half langs me heen gegaan. Kwamen we op Wenen aan, daar ook nog Tax-Free, een fles chocoliqeur gekocht (soort Baileys.) Weer naar de volgende Gate, daar het vliegtuig in naar New Delhi!
In dat vliegtuig was er eten en drinken in overvloed, een aantal Baileys op. Ook een flink aantal cola's erdoorheen gekregen ;) Lekker toch! Niet geslapen in dat vliegtuig, maar gewoon wat film gekeken en muziek geluisterd. Paps en Mams ook fijn gedronken, paps aan het bier, en mams aan de Tonic. :)
Na een vlucht van ruim 6 uur zijn we dan nu eindelijk in het Hotel, Free WiFi en een leuke reisleider. Een kleine kamer, dat wel, maar ach, het is goed te vertoeven. Net nog even naar een winkeltje geweest, wat drinken gekocht, en dan zo meteen slapen. We hebben morgen een leuk programma opstaan, met Riksja tocht en gebedsplaats bezoeken. Het belooft morgen goed weer te worden, (rond de 38 a 39 graden) Maar ook dat overleven we wel weer. Een aantal dagen wennen en dan komt dat helemaal goed.
Voor nu, slaap lekker en toto morgen!
Morgen om 7:30 de wekker en om half 10 vertrekken we, op naar een leuke en interessante dag!

xxx Liefs Karen