Dag 6 - Reisverslag uit Kunuku Abou, Curaçao van Karen Goor - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Kunuku Abou, Curaçao van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

22 Juni 2019 | Curaçao, Kunuku Abou

Vandaag was een luie dag. Om half 9 zijn we ongeveer opgestaan. Gaan ontbijten. Ik weer de wentelteefjes en kaas met brood. Lekkere cappuccino erbij. En vogeltjes die komen kijken of er nog wat te halen valt. Na het ontbijt was ik nog zó ontzettend moe dat ik dacht, ik ga een uurtje op bed liggen. Dat uurtje werd ineens half 3 ’s middags. Toen opgestaan en naar mijn vader gelopen, die zat met zijn neef en zijn vrouw op het terras. Zijn neef en vrouw waren vandaag aangekomen. Heel toevallig hoorde wij, toen wij geboekt hadden dat zij ook geboekt hadden. Zelfde ressort, zelfde periode. Alleen zijn zij later gekomen en gaan zij later weg.
Met hun wat gedronken en gekletst. Zijn zij op gegeven moment naar binnen gegaan om hun koffers uit te pakken en wat te rusten. Mijn vader en ik zijn blijven zitten. Nog wat cocktails gehad en frietjes en kipnuggets. Een relaxte dag zo.
Om half 7 zijn we met ons vieren gaan dineren. Ik had gebakken vis met saus, komkommer en nog iets. ik weet al niet meer wat. Ik schrijf dit nu 2 dagen later. Dus dat ik grotendeels onthouden heb is al heel wat ;). Na het eten zijn we nog wat gaan drinken op het terras. Ik aan de cola. Neef en zijn vrouw gingen rond 20:30 uur naar bed. Die waren al sinds Nederlandse tijd kwart voor 4 ochtend wakker en het was in Nederland op dat moment half 3 in de nacht. Dus die waren heel moe.
Mijn vader en ik zijn nog naar een strandtent gereden. Helemaal andere kant, richting Willemstad. Bleek dat ik de verkeerde strandtent voor me had en dat op Mambo Beach niets meer te beleven was. Zanzibar is op zaterdag wel nog actief avond/nachtleven. Daar wilde ik eerst nog naar door gaan. Maar dat was weer 25 minuten verder rijden en inmiddels was het al half 10 geweest. Dat had dus geen zin. Dan zouden we iets over 22 aankomen en om 23 uur zou de bar sluiten. Dus dat hebben we maar niet gedaan. Zijn we teruggegaan naar het ressort, daar nog wat drinken gepakt en ook de kamer in gegaan. Ik viel gelukkig al vrij snel in slaap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Kunuku Abou

Karen

Welkom op mijn site, Tijdens mijn komende reis zal ik jullie op de hoogte gaan houden van mijn avonturen in Curaçao! Hier ga ik in mijn uppie heen. Beleef plezier met het lezen van mijn avonturen.

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 46321

Voorgaande reizen:

18 Juni 2019 - 26 Juni 2019

Curaçao

24 Januari 2016 - 07 Februari 2016

Curaçao

04 Juli 2013 - 25 Juli 2013

Terug naar India

22 Oktober 2011 - 06 November 2011

Rondreis Indonesië

23 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Vakantie Thailand!

21 September 2010 - 14 Oktober 2010

Vakantie naar Midden Amerika

30 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Karen in Jamkhed

Landen bezocht: