De voorbereidingen zijn begonnen - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu De voorbereidingen zijn begonnen - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen zijn begonnen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karen

19 Augustus 2009 | Nederland, Brunssum

Welkom iedereen die mee gaat lezen!~

Een aantal dagen geleden mijn paspoort opgestuurd voor het visum. Ik krijg een visum voor een half jaar! Ik hoop dat hij snel binnenkomt, komende week ook mijn ticket printen en morgen mijn koffer eens van de zolder afhalen. Nog maar 11 dagen, spannend.. Maar ik heb er wel heel erg veel zin in, het zal een hele culturshock zijn maar ik zie er wel naar uit. In india zal ik écht op mijzelf worden terug gewezen, natuurlijk zijn er mensen om mij heen met wie ik kan praten, maar toch zal ik mijzelf heel erg tegenkomen. Maar het gaat goedkomen, vol goede moed ga ik ertegenaan!

  • 18 Augustus 2009 - 22:30

    Judith:

    Leuk je site....
    Ben heel erg benieuwd hoe het je gaat bevallen..
    Zo'n lange reis is in ieder geval niet nieuw voor je na je tripje China...

    Vind het een ongeloofelijk grote stap maar ben heel trots op je...

    Heel veel succes.

    x

  • 19 Augustus 2009 - 13:34

    Kirsten:

    Ik ga je volgen via deze site!
    Ook ik ben benieuwd hoe het je gaat bevallen.

    Je kunt het!

    xx

  • 19 Augustus 2009 - 14:28

    Tineke De Wildt:

    Hoi Karen
    Ik kom je even via deze leuke site jou een hele goede reis wensen.
    Ik heb van jou moeder over je plannen gehoord.
    Ik vind echt heel stoer wat je gaat doen.
    Ik ben heel benieuwd naar jou avonturen.
    Succes en een hele fijne tijd in India.
    groetjes

  • 22 Augustus 2009 - 10:26

    Marjo:

    Hoi Karen,
    Ik heb van je moeder gehoord van je reis. Ik vind het ontzettend knap van je en wil je dan ook heel veel succes wensen. Via deze site en natuurlijk via je moeder horen we wel hoe het je vergaat daar in dat verre mooie India.
    Groetjes, Marjo Smeets

  • 23 Augustus 2009 - 09:49

    Mam:

    Hoi Karen,
    Over een week zit jij in het vliegtig en ga je richting Bobay Jamked. De grote reis is dan begonnen. Ik hoop dat je een heelijke tijd krijgt met veel nieuwe vrienden. Het zal een leerzame maar zeker ook een leuke tijd zijn. Geniet van deze periode en maak er wat moois van.
    Liefs Mam

  • 28 Augustus 2009 - 17:42

    Jacky:

    Lieve Karen

    Ik hoorde van je moeder over je reis. Ik vind het echt super dat je dit gaat doen. Heel veel plezier en succes

    groetjes Jacky

  • 29 Augustus 2009 - 18:50

    Corrie:

    Hoi Karen,

    Goedereis morgen en op je site kan ik zien hoe het jou vergaat daar in het verre India.

  • 30 Augustus 2009 - 17:16

    Oma Ans:

    Lieve Karen, ik hoop dat je heel veel plezier hebt in India en dat je een hele mooie tijd hebt.
    Ik denk aan jou. Heel veel liefs
    Oma Ans

  • 30 Augustus 2009 - 17:19

    Pap En Mam:

    Lieve Karen, Vanmorgen was het moeilijk voor ons allemaal om afscheid te nemne. Even wilde ik jou me eterug nemen. Maar dat zou niet eerlijk zijn. We zijn enorm trots op jou. Meid wij hopen dat je een super tijd krijgt waarin je veel leert maar zeker ook heel vele zult zien. Je hebt lieve mensen om je heen en die helpen je door de moeilijke momenten heen. Veel plezier daar en de groetjes aan Sjoebah.

    Liefs en veel knuffels pap en mam.

  • 31 Augustus 2009 - 15:56

    Thijs En Domi :

    dag lieve karen
    hier dan ook een berichtje van ons
    zoo het is zover je avontuur is begonnen
    we zijn trots op je en we hopen dat je een super mooie, leerzame, onvergetelijke tijd krijgt daar in india,
    wij gaan jou ook volgen via deze site
    heel veel plezier en geniet ervan

    liefs ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Welkom op mijn site, Tijdens mijn komende reis zal ik jullie op de hoogte gaan houden van mijn avonturen in Curaçao! Hier ga ik in mijn uppie heen. Beleef plezier met het lezen van mijn avonturen.

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 46295

Voorgaande reizen:

18 Juni 2019 - 26 Juni 2019

Curaçao

24 Januari 2016 - 07 Februari 2016

Curaçao

04 Juli 2013 - 25 Juli 2013

Terug naar India

22 Oktober 2011 - 06 November 2011

Rondreis Indonesië

23 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Vakantie Thailand!

21 September 2010 - 14 Oktober 2010

Vakantie naar Midden Amerika

30 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Karen in Jamkhed

Landen bezocht: