In de camper in Zaventem - Reisverslag uit Zaventem, België van Karen Goor - WaarBenJij.nu In de camper in Zaventem - Reisverslag uit Zaventem, België van Karen Goor - WaarBenJij.nu

In de camper in Zaventem

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karen

29 Augustus 2009 | België, Zaventem

Ik zit dus nu in de camper, heb hier draadloos internet van iemand die in België woont.. Ik heb mijn koffers volledig klaar (moet nu ook wel he..) Zit op 27.6 kilo dus onder de 28.. Maar heb veel spullen die ik in Jamkhed achter laat. Mijn handbagage is nogal veel en veeeeeeeeeeeeeeel te veel pff.. toch nog maar eens switchen met alle zooi dan? ik weet het niet. We zullen zien kan ik natuurlijk ook zeggen, maar maak mij dr wel zorgen om eigenlijk. Maar goed ondanks dat, we zitten dus nu vlakbij de luchthaven, vind het dood eng om te gaan en wil ergens heel graag afbellen en gewoon weer mee naar huis gaan, (zou ik) Nee, morgenvroeg om 5 uur op, en om 6én hierzo vertrekken, om 7 uur inchecken en om 10 uur vertrek ik dan naar Jamkhed, Pff, het word een lange reis, en hoop dat de aankomst een beetje oké is. De eerste nacht word ik een hotel slapen, aangezien de maandag erna ook nog iemand aankomt met het vliegtuig, en het heeft geen zin om mij al naar Jamkhed te brengen en er gelijk nog een auto naar onderweg terug sturen. Dus dan logeer ik een nachtje in een hotel, hopelijk een beetje fijne bedden dan en een douche. Pfoei, ik vind het spannend. Ik ga jullie hier allemaal op de hoogte houden, ook of het mij wel zal lukken met mijn handbagage..

Liefs

• 29 Augustus 2009 - 21:02

Kirsten:

Hey lief,
    het komt allemaal wel goed, ook met je handbagage, ik heb er alle vertrouwen in.
    Probeer je niet zoveel zorgen te maken, en NIET afbellen! Zoals ik al eerder zei je gaat een machtig avontuur tegemoet en dat moet je niet aan je neus voorbij laten gaan.

Het afscheid vandaag was moeilijk, maar zoals jij schreef± dit maart de band tussen ons zoveel sterker.
    Ik hoop dat je veilig aankomt in Bombay en de nacht in het hotel goed slaapt want de dag erna heb je nog een lange reis voor de boeg.

Meis, ik hou van je en we bellen!!

xx

• 31 Augustus 2009 - 11:01

Jenny:

Hoi Karen,

Hopelijk een goede reis en nacht gehad, en is alles goed gegaan, ik wens je heel veel sterkte , succes en een bijzondere tijd daar he.
    af en toe zal ik een kijkje komen nemen hoe je het maakt en hoe alles verloopt in het verre Kamkhed he.
    groetje Jenny ( ET02/GnLE02