In een hotel - Reisverslag uit Bombay, India van Karen Goor - WaarBenJij.nu In een hotel - Reisverslag uit Bombay, India van Karen Goor - WaarBenJij.nu

In een hotel

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karen

31 Augustus 2009 | India, Bombay

Nou, ik heb hier nog geen internet maar ik zal wel alvast wat schrijven. Vanochtend is alles goed gegaan met mijn bagage had 29,5 ongeveer, maar er werd gelukkig niet moeilijk over gedaan. Nog anderhalf uur met mijn ouders wat gedronken en nog een sigaret gerookt. Daarna moest ik naar de gate, het was enorm moeilijk om afscheid te nemen, ik moest huilen maar de tranen kwamen niet. Daarna nog een fles baileys gekocht en overal gezocht naar een flesje cola maar niet kunnen vinden dus wel minder eigenlijk, maar goed. Doorgegaan naar de controle banden, daar moest mijn handbagage door de scanner, hebben ze een half uur zitten rommelen met mijn bagage. Ze dachten dat ik een wapen bij me had. Dus ja alles uit een grote tas moeten halen, dat is nog 2 keer door de scanner geweest, kwamen ze er uiteindelijk achter wat het was. Een reflex hamer (plastic) dus was het oké. Moest ik mijn tas weer inpakken, was het al kwart voor 10. Om 10 over 10 zou mijn vliegtuig vertrekken. Ik naar gate 30 gerent, sta ik daar 10 minuten blijk ik naar gate 38 te moeten, dus rennen. Was ik er bijna werden mijn naam en die van een andere passagier omgeroepen dat wij ons snel moesten melden want ze gingen de deuren van het vliegtuig sluiten, pfoei ik net op tijd. In het vliegtuig wel relaxed ik zou eigenlijk naast een meisje van mijn leeftijd zitten mar die had toen ik aankwam en ging zitten om een andere plaats gevraagd. Dus had ik 2 stoelen voor mijzelf! Ik blij natuurlijk, wat muziek zitten luisteren en in slaap gevallen, word ik wakker gemaakt voor een formulier en voor het eten (het eten was niet te vreten) maar goed. Ff tv gekeken en een spelletje gedaan, toch maar weer gaan slapen, weer eten ook niet lekker. En uiteindelijk kwam dat het bericht dat we gingen landen . Ik ben rond 10 uur tijd hier aangekomen op Bombay airport. Geklooi gehad bij de douane ik snapte die man niet helemaal. Het Engels dat hier gesproken word is nogal in een vreemd dialect. Het zal dus wennen worden denk ik zo. Maar goed, verder mogen lopen na ik denk 20 minuten of zo naar de bagage hal. Daar nog eens bijna een half uur moeten wachten tot mijn koffers kwamen. Doorgelopen naar buiten en daar waren 2 mannen met een blaadje met mijn naam, met hun meegegaan en naar een hotel gebracht. Worden mijn koffers door 2 personen naar boven gebracht die bleven wachten tot ze geld kregen.. Naja geld gegeven en cola gevraagd, 2 flesjes gekocht. Mijn moeder gebeld, was moeilijk om op te hangen maar wel fijn om haar stem te horen. Daarna mijn laptop aan de stroom gelegd en gaan douchen. Een beetje een k.u.t. douche maar toch maar even eronder gegaan koud water en de insecten kevers achtige kropen over de muur, 1tje gedood de ander liep weer weg. Daarna even mijn koffers overgeplaatst en spullen uit mijn handbagage in mijn koffers gedaan is nu minder zwaar. En tja, nu lig ik op bed, 2 peuken gerookt, en 1 flesje drinken op. Zo maar proberen te slapen denk ik, geen zin ben nog niet echt moe maar zal toch beetje moeten slapen. Al vraag ik mij af of dit gaat lukken, je hoort af en toe een geluid of er ergens iemand word neergeschoten of dat er een bom ontploft, het zal wel niets zijn maar of het dan een rustige nacht word is maar de vraag. Nog even lezen of gedeelte van een film kijken of zo, ik zie wel. In elk geval de wekker zetten aangezien ik morgen weer opgehaald word en we dan verder rijden aar Jamkhed. Ik ben benieuwd. Ik laat het jullie weten.

Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Welkom op mijn site, Tijdens mijn komende reis zal ik jullie op de hoogte gaan houden van mijn avonturen in Curaçao! Hier ga ik in mijn uppie heen. Beleef plezier met het lezen van mijn avonturen.

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 46396

Voorgaande reizen:

18 Juni 2019 - 26 Juni 2019

Curaçao

24 Januari 2016 - 07 Februari 2016

Curaçao

04 Juli 2013 - 25 Juli 2013

Terug naar India

22 Oktober 2011 - 06 November 2011

Rondreis Indonesië

23 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Vakantie Thailand!

21 September 2010 - 14 Oktober 2010

Vakantie naar Midden Amerika

30 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Karen in Jamkhed

Landen bezocht: