Een weekje verder - Reisverslag uit Jāmkhed, India van Karen Goor - WaarBenJij.nu Een weekje verder - Reisverslag uit Jāmkhed, India van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Een weekje verder

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karen

09 September 2009 | India, Jāmkhed

Allereerst bedankt iedereen voor jullie reacties op mijn weblog. Ik vind het fijn om te lezen wat jullie er van vinden wat ik schrijf. Ik hoop dat jullie blijven volgen!

En we zijn al een week verder, dit is de eerste keer dat ik schrijf na een week. Het gaat hier opzicht wel goed, soms wat last van spanningen en mijn lichamelijke conditie is niet zo heel erg geweldig. Ik ben vaak moe, misselijk last van hoofdpijn en duizelingen. Ik probeer naar de lessen te gaan, maar het lukt me niet altijd. Ben nu 2 dagen niet geweest omdat ik mij gewoon niet lekker voel. Moet vanavond naar Shobha, ze wilt waarschijnlijk mijn bloed controleren. Ik vind het maar eng, houd niet zo van bloedprikken oid. Ben nu op mijn kamer, vandaag en gister een beetje gewerkt aan een filmpje met meerdere foto’s, is eindelijk klaar. Ik heb het gemaakt op de muziek van Era het nummer Earth Walk. Paste wel bij de foto’s vond ik. Verder, het eten is hier vooral rijst, maar sinds een paar dagen ook meer westers erbij, omdat veel mensen het Indische eten t e pittig vonden, is ook zo hoor! Ik eet vooral rijst, met Tsjapatie of hoe men het ook maar schrijft. Ik heb hier al veel salamanders gevangen, de3 meiden met wie ik een appartement deel zijn er bang voor, ik absoluut niet, ze bijten niet hard en doen ook verder geen vlieg kwaad. Nou eigenlijk vliegen en andere insecten wel, maar goed. Ik ben nogal verkouden aan het worden, zal ook wel aan het weer enz. liggen. De lessen zijn niet altijd even interessant maar opzicht wel goed te volgen, morgen ga ik weer gewoon naar de les toe, ochtend een village bezoeken en in de middag gewoon les. Ik kan alleen niet echt mijn concentratie erbij houden tijdens de lessen maar dit word gelukkig wel gerespecteerd. Wij zijn hier trouwens zondag naar het hoogtepunt van Jamkhed geweest, watervallen, erg mooi om te zien. De watervallen zijn sterker wanneer het regent, en ja toen we daar waren regende het kei hard. Maar niet getreurd want het uitzicht daar was prachtig! Komende zondag gaan we naar de grotten toe hier ergens, vertrekken we al om 5 uur a half 6. Nogal erg vroeg, maar het lijkt mij wel ook een mooie ervaring en een mooi gebied dat je gewoon mee moet hebben gemaakt als je in India bent! Verder ben ik in de eerste village overvallen door kleine kindjes, ik had ballonen bij mij, maar die waren ineens allemaal op, hadden de kindjes uit een zijvakje van mijn tas gehaald, opzicht wel schattig, ze bleven daarna maar vragen om ballonen maar ik had er geen meer bij me. Nog veel dieren gezien hier en de salamanders lopen door mijn kamer, ik ben er blij mee, want die vreten de insecten dan op. Nog steeds last van muggen maar gelukkig niet meer zoveel als in het begin. Ik heb gisteravond ook een filmpje gemaakt toen het ongeveer 7 uur in de avond was, dan zijn de vogels opzoekt naar een plek in een boom om te slapen en is het een gekwetter en gefluit van jewelste, die zal ik samen met het foto filmpje op youtube zetten, dan kunnen jullie ze bekijken. Ik zal hier ook wat foto;s plaatsen zodat jullie kunnen zien hoe het er hier uit ziet. Het is nu rond 20 voor 7 de vogels zijn al door het dolle heen. Ik ben benieuwd wanneer ik mijn vogeltje(s) krijg. Ik weet niet wat ik krijg maar ik ben er wel heel erg benieuwd naar. Zodra ik ze krijg zal ik foto’s maken en hier neer zetten. Voor nu was het dit weer even, ik probeer nu wat vaker iets te plaatsen.

Liefs

  • 09 September 2009 - 17:14

    Pap:

    Hoi Karen. Je schrijft leuk en ondanks dat je moeilijke momenten hebt lees ik ook dat je leuke dingen doet en onderneemt. Ik ben heel benieuwd naar jou foto's en hoop dat je die ook snel plaatst.

    Kus pap.

  • 09 September 2009 - 22:41

    Kirsten:

    Hey meis,
    Zoals ik aan de telefoon al had gezegd, het komt goed!
    Leuk dat je naar een schooltje mag, moet je wel niet alle ballonnen in 1x uitdelen ;)
    We bellen morgen weer!
    Ik hou van je!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Welkom op mijn site, Tijdens mijn komende reis zal ik jullie op de hoogte gaan houden van mijn avonturen in Curaçao! Hier ga ik in mijn uppie heen. Beleef plezier met het lezen van mijn avonturen.

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 46412

Voorgaande reizen:

18 Juni 2019 - 26 Juni 2019

Curaçao

24 Januari 2016 - 07 Februari 2016

Curaçao

04 Juli 2013 - 25 Juli 2013

Terug naar India

22 Oktober 2011 - 06 November 2011

Rondreis Indonesië

23 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Vakantie Thailand!

21 September 2010 - 14 Oktober 2010

Vakantie naar Midden Amerika

30 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Karen in Jamkhed

Landen bezocht: