In de woonkamer - Reisverslag uit Jāmkhed, India van Karen Goor - WaarBenJij.nu In de woonkamer - Reisverslag uit Jāmkhed, India van Karen Goor - WaarBenJij.nu

In de woonkamer

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karen

09 September 2009 | India, Jāmkhed

Nou, ongeveer twee uur geleden gehoord dat ik een keuze moet proberen te maken, ik mag hier blijven en proberen of het snel beter gaat lichamelijk en geestelijk, ik ga ipv de cursus nu iets anders doen, meehelpen in een schooltje dat pas is opgezet. Morgen ontmoet ik de vrouw met wie ik ga samenwerken. Ik ben benieuwd. Daarstraks wel gehuild vond het zo ontzettend moeilijk. Ik weet ook niet meer hoe ik het nu precies verder moet gaan doen, ergens wil ik naar huis, maar dat voelt ergens als falen. Nja, we zien het wel. Ik ga mijn best doen, gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zaols het gaat.

liefs

  • 09 September 2009 - 15:42

    Mechtild:

    Hoi Karen,
    Leuk te lezen wat je allemaal meemaakt. Het is natuurlijk niet altijd makkelijk in zo'n ver vreemd land met allemaal onbekende mensen. Ik hoop dat je jezelf de tijd geeft om te wennen en dat je ondanks de dips toch een fijne tijd hebt. Gisteren vertelde mevr.v.d.Kleut me dat ze je was tegengekomen en dat je er zo goed uit zag. Houden zo meisje! Ik denk aan je!
    mechtild

  • 09 September 2009 - 17:04

    Judith:

    Hey Zusje!!

    Wat fijn dat je wat anders mag gaan doen.. En op een schooltje wat leuk...
    Helemaal mijn ding off course.. Ben erg benieuwd.. Denk dat t beter is voor jou als in die schoolbankjes zitten.. Hier ben je tenminste bezig en kan je wat doen he..

    Je hoeft niet t idee te hebben dat je faalt hoor... Zoals je al zelf zegt het moet maar zoals het gaat... Geef t ff de tijd om te wennen.. En misschien bevalt t wel op dat schooltje...

    Heb je wat foto's gemaild op de hotmail. Spreek je snel mss morgen avond video-chat??

    Dikke kus...

  • 09 September 2009 - 17:09

    Miriam/ma:

    Hoi Karen, Ik sluit me aan bij Judith en Mechteld. Je mag jezelf de tijd gunnen om te wennen. Het is ook zo heel anders als hier. En ik denk ook als je bezig bent met andere ben jij wel in je element. Je kunt er misschien een hoop in kwijt. Die kids vinden het leuk als je met hun bezig bent. en zeker iemand die zo ver van hun vandaan woont. En de foto's van judith ja die zijn schitterend. Ik spreek je morgen weer.knuffel mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Welkom op mijn site, Tijdens mijn komende reis zal ik jullie op de hoogte gaan houden van mijn avonturen in Curaçao! Hier ga ik in mijn uppie heen. Beleef plezier met het lezen van mijn avonturen.

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 46401

Voorgaande reizen:

18 Juni 2019 - 26 Juni 2019

Curaçao

24 Januari 2016 - 07 Februari 2016

Curaçao

04 Juli 2013 - 25 Juli 2013

Terug naar India

22 Oktober 2011 - 06 November 2011

Rondreis Indonesië

23 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Vakantie Thailand!

21 September 2010 - 14 Oktober 2010

Vakantie naar Midden Amerika

30 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Karen in Jamkhed

Landen bezocht: