Geen internet meer - Reisverslag uit Jāmkhed, India van Karen Goor - WaarBenJij.nu Geen internet meer - Reisverslag uit Jāmkhed, India van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Geen internet meer

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karen

12 September 2009 | India, Jāmkhed

Hoi iedereen,

het gaat weer beter met mij :) heb het plezier hier terug gevonden, en doe nu ook meer om mijzelf bezig te houden. Ik ga soms naar de curus en soms naar het schooltje. Maar wel altijd één van de dingen.En verder ja zoals de titel zegt, ik heb vandaag vanaf 2 uur geen internet meer tot ergens maandag. Voor morgen maakt dit niet uit, maar voor maandag is het minder. Maar ach, het is niet altijd nodig. En nu, morgen naar de grotten we vertrekken om half 7, iets later dan de eigenlijke tijd zou zijn. Vind het gaaf, en zal zeker ook veel foto's maken! Wat ik nu nog verder moet schrijven even geen idee. Maar het gaat in elk geval goed :)

Liefs

• 12 September 2009 - 12:09

Jean:

Hoy Karen als je dit leest zijn we dus 2 dagen verder. Ik had van mam begrepen dat je het naar je zin hebt dat is het belangrijkste je hebt trouwens al leuke foto's gemaakt voor de rest dan maar weer tot ziens en de groetjes van ons doey.

• 12 September 2009 - 18:26

Else:

hee meid!
    wat fijn dat het weer beter met je gaat, ik hou van je en gun het jou echt! ik hoop dat je het volhoud en ik weet zeker dat het je een enorme kick geeft!

xx (L)

• 12 September 2009 - 18:27

Else:

nog een toevoeging:
    van ons pap moet je yoga gaan doen dat is goed voor je rust ofzoiets,
    dus veel succes :P

xx (L)

• 14 September 2009 - 11:13

Oma Ans:

Lieve Karen wat kun je leuk schrijven. Ik vind het fijn te horen dat je het zo leuk hebt daar en veel hebt mee gemaakt. Je hebt ook al veel gezien he. Leuk hoor.
    Veel groetjes en een knuffel oma.

• 14 September 2009 - 13:02

Kirsten:

Hey lief,
    je was net ff online maar ik zag het te laat :(
    Hoop dat het goed met je gaat, je hebt iig weer internet :)
    Hoe was het in de grotten?
    Ik wacht op foto's!!!

Ik hou van je!
    xx

• 25 September 2009 - 05:58

Mam:

He Karen waar blijft je verslag. Had gehoopt dat ik nog had kunnen lezen hoe het verder gaat. Wij hebben al veel gezien en zijn vanaf vandaag in Vietnam. Zitten wel dicht in de buurt nu. 2.5 uur van jou af. Hoop je snel te spreken. Veel knuffels van pap en mij.xx