Mijn aankomst in Jamkhed - Reisverslag uit Jāmkhed, India van Karen Goor - WaarBenJij.nu Mijn aankomst in Jamkhed - Reisverslag uit Jāmkhed, India van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Mijn aankomst in Jamkhed

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karen

01 September 2009 | India, Jāmkhed

Nou vannacht erg slecht geslapen, ik denk dat het al 5 uur was toen ik echt in slaap gevallen ben. Heb eerst nog wat series zitten kijken op mijn laptop, zitten klooien met mijn mp3 en de boxjes, en uiteindelijk alle lichten uitgedaan en geprobeerd te slapen, zo heb ik nog 2 uur of zo wakker gelegen. Om half 11 ben ik opgestaan ongeveer en heb mijn koffer weer ingepakt. Daarna me even opgefrist ed, en nog wat verplaatst uit mijn handbagage naar mijn koffer zodat die nu minder zwaar is. Rond half 1 werd ik opgehaald uit het hotel, nog 3 meiden en 1 vrouw waren opgehaald van het vliegveld, ze zijn wel aardig gelukkig! Een beetje kennis gemaakt en ben toch nog even in slaap gevallen, (in de lobby ook van het hotel) ik moest in het hotel nog bijna anderhalf uur wachten eer het busje mij kwam ophalen, maar goed. Nu zijn we dan onderweg naar Jamkhed, in het busje. Zijn net even gestopt bij de Macdonald, een kipburger gegeten en een cola erbij. En een flesje water voor onderweg gekocht. Net werd er aan de meiden gevraagd of hun roepies hebben, hun wel. Ik nog niet, ja heb gisteravond wat gekregen, maar weet niet of ik daar meerdere dagen mee rond kan komen. We moeten nu nog zo’n 6 uur rijden nu gaat het redelijk snel, de autoweg is nog een harde weg, maar straks worden de wegen slechter omdat Jamkhed meer platteland is. Maar goed, we zullen zien hè, het uitzicht hier is in elk geval prachtig, mooie lichtgroene most over de bergen. Ik heb nu geen tijd en durf niet zo goed om foto’s te maken, maar in Jamkhed zal ik dit wel gaan doen. Ik heb trouwens wel een aantal foto’s gemaakt van mijn hotel kamer, het ziet er euhmmm ‘mooi’ uit. Nou dit was het voor nu, straks schrijf ik weer.
Een aantal uren verder, de autorit heb ik overleefd, gelukkig haha. Ik heb nog gevraagd over een dierenwinkel maar die lag blijkbaar alleen in Bombay en daar waren we al ver voorbij toen ik het vroeg. Maargoed, in Jamkhed aangekomen, de insecten lopen hier ook OVERAL, ik heb er al een gedood met mijn vliegenmepper (blij dat ik die hier heb!) mijn kamer beetje ingeruimd en eigen gemaakt. Ik had posters meegenomen van thuis, en die heb ik hier opgehangen. Daarna heb ik me even opgefrist snel onder de douche gesprongen, maar weer gedoucht met koud water, is gelukkig niet ijskoud. Daarna zijn we naar de dinerhal gegaan ofwel mess zoals ze het hier noemen en heb ik gegeten, rijst met een of ander goedje eroverheen en een soort pannenkoek. Daarna weer terug naar de kamer, even naar het gebouw naast ons appartement gegaan. Daar is internet verbinding, al is die niet altijd aan vanwege de stroom problemen hier. Opzicht is het een redelijke ruimte om te werken, boven heb je dan nog een bibliotheek, daar ga ik morgen heen denk ik. Morgen begint ook de cursus, o Je ziet hier grote vleermuizen overvliegen, en de geluiden v an insecten en vogels. ER lopen hier ezels en honden rond, en ook zie je overal eekhoorntjes. En op straat lopen ook overal ezelf en stieren oranje horens, of dit echt klopt weet ik niet. Voor nu ga ik slapen om 7 gaat de wekker en het is nu half 12.

  • 01 September 2009 - 18:16

    Judith:

    Hey Zusje,

    Hahahah!!! Al die insecten pfff lekker he!!!
    Iiieeee ben maar blij met die electrische mepper haha!!
    Gelukkig ben je goed aangekomen en bevalt t allemaal tot nu toe.. Ben erg benieuw naar de Cursus hoe die zal gaan alles in het Engels he! Ik heb van mam je indisch tel nr gekregen maar mijn tel is stuk dus zodra ik een nieuwe heb meld ik me bij je!!
    Was weg toen je me op msn aansprak jammer zeg!!!! Spreek je snel..
    Wel leuk om je verhalen te lezen...

    Dikke kus love you

  • 02 September 2009 - 11:27

    Thijs En Domi :

    heey karin
    we hebben je verhaal gelezen, zijn blij dat je goed bent aangekomen
    veel succes morgen met je cursus. goed opletten he ;)
    en ben maar blij dat je de vliegenmepper hebt ;)
    thijs zegt: vind het knap van je dat je die cursus morgen gaat volgen
    ik zou het niet kunnen ahhah met mijn gebrekkige engels
    of zeg maar slechte engels haha
    nou voor nu heel veel succes en we weten dat je het kunt

    tot krabbels hier op je eigen site we gaan je volgen :)

    kus domi en thijs

  • 02 September 2009 - 21:17

    Kirsten:

    Hey Lief,

    Ik denk dat je nu ligt te slapen, als je geen last hebt van de beestjes dan ;-)
    Ik hoop dat de sprinkhanen je nog niet hebben aangevallen, doen ze dat, gewoon erop gaan staan zodat je gekraak onder je voeten hoort.
    Ik hoop dat de cursus je een beetje bevalt en dat het allemaal lukt.
    Hoop ook dat je misselijkheid minder is geworden.
    Die vleermuizen zijn ruig, en die ezels trouwens ook, *plop* *plop* DONKEY!!!!

    Ik hou van je!

    xx

  • 03 September 2009 - 13:18

    Maartje:

    Hoi, ik ben een collega/vriendin van je zus. Ze heeft me deze site gemaild. Ik wil je heel veel plezier en ervaring wensen op deze speciale reis~!
    Gr Maartje

  • 03 September 2009 - 14:16

    Lyn:

    Hi Karen,
    This is your Mum's cousin in Perth, Western Australia. I wish you a lovely trip and hope you learn a lot about India. I wish I could read Dutch better, but I think I can read enough to understand what you have been doing. I understood about the insects.....yuk! Enjoy your journey.
    Love Lynette xx

  • 04 September 2009 - 15:42

    ShinyDiamond:

    he meissie
    ik hoop dat je het leuk hebt daar en geniet van de mooie landschappen!

    hoop je snel weer te spreken meissie
    -knuffel-

  • 06 September 2009 - 08:41

    Else! :

    meisje!
    vind het leuk dat je een weblog hebt, kan ik het een beetje lezen enzo.
    ik hoop dat je ondanks alles toch nog een fijne tijd hebt daar en ik hoop dat het weer wat beter met je gaat!

    dikke knuffel <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Welkom op mijn site, Tijdens mijn komende reis zal ik jullie op de hoogte gaan houden van mijn avonturen in Curaçao! Hier ga ik in mijn uppie heen. Beleef plezier met het lezen van mijn avonturen.

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 46309

Voorgaande reizen:

18 Juni 2019 - 26 Juni 2019

Curaçao

24 Januari 2016 - 07 Februari 2016

Curaçao

04 Juli 2013 - 25 Juli 2013

Terug naar India

22 Oktober 2011 - 06 November 2011

Rondreis Indonesië

23 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Vakantie Thailand!

21 September 2010 - 14 Oktober 2010

Vakantie naar Midden Amerika

30 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Karen in Jamkhed

Landen bezocht: