Houston! - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Karen Goor - WaarBenJij.nu Houston! - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Houston!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karen

22 September 2010 | Verenigde Staten, Houston

Hello Fellaw´s

Gister na een lange reis in Houston aangekomen Texas VS! Daar door de doane etc en als transitter door naar het volgende vliegtuig die ongeveer 4 uur later zou vcerschijnen naar San Jose Costa Riça. Karen dacht yes tijd voor een sigaretje dus na wikken en wegen toch gevraagd waar dat kon. werd ik doorverwezen naar buiten. Daar zou ik wel kunnen roken. Dus ik de trappen af etc. Bleek dat ik niet meer terug naar de gate kon. En stom schaap dat ik ben vergeet ook nog eens haar boarding `pass en ID! Dus ik kon geen kant meer op. Na veel geharrewar wel kunnen regelen dat mijn mams naar de security kwam om mijn boarding en id te brengen. Ons vliegtuig vertrok om 6:05 middag en we kwamen om half 6 terug bij de gate aan. Dus wel nog optrijd en dergelijke. Maar hei... dat maakt tenminste niet iedereen mee toch ;)!

Overigens onze telefoons hebben in Costa Rça geen bereik.

Liefs

• 24 September 2010 - 05:56

Judith:

Kon je gelijk nog een sigaretje roken voor alle stress whahahahahaah!!!
    Wel je nicotine binnen he dat scheelt!!