Houston! - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Karen Goor - WaarBenJij.nu Houston! - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Houston!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karen

22 September 2010 | Verenigde Staten, Houston

Hello Fellaw´s

Gister na een lange reis in Houston aangekomen Texas VS! Daar door de doane etc en als transitter door naar het volgende vliegtuig die ongeveer 4 uur later zou vcerschijnen naar San Jose Costa Riça. Karen dacht yes tijd voor een sigaretje dus na wikken en wegen toch gevraagd waar dat kon. werd ik doorverwezen naar buiten. Daar zou ik wel kunnen roken. Dus ik de trappen af etc. Bleek dat ik niet meer terug naar de gate kon. En stom schaap dat ik ben vergeet ook nog eens haar boarding `pass en ID! Dus ik kon geen kant meer op. Na veel geharrewar wel kunnen regelen dat mijn mams naar de security kwam om mijn boarding en id te brengen. Ons vliegtuig vertrok om 6:05 middag en we kwamen om half 6 terug bij de gate aan. Dus wel nog optrijd en dergelijke. Maar hei... dat maakt tenminste niet iedereen mee toch ;)!

Overigens onze telefoons hebben in Costa Rça geen bereik.

Liefs

  • 24 September 2010 - 05:56

    Judith:

    Kon je gelijk nog een sigaretje roken voor alle stress whahahahahaah!!!
    Wel je nicotine binnen he dat scheelt!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Welkom op mijn site, Tijdens mijn komende reis zal ik jullie op de hoogte gaan houden van mijn avonturen in Curaçao! Hier ga ik in mijn uppie heen. Beleef plezier met het lezen van mijn avonturen.

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 46313

Voorgaande reizen:

18 Juni 2019 - 26 Juni 2019

Curaçao

24 Januari 2016 - 07 Februari 2016

Curaçao

04 Juli 2013 - 25 Juli 2013

Terug naar India

22 Oktober 2011 - 06 November 2011

Rondreis Indonesië

23 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Vakantie Thailand!

21 September 2010 - 14 Oktober 2010

Vakantie naar Midden Amerika

30 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Karen in Jamkhed

Landen bezocht: