Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Schiphol

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karen

22 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo Iedereen,

Gister vertrokken naar Amsterdam met de trein. We kwamen om ongeveer half 1 op schiphol. Omdat we toch nog moesten wachten tot 7 uur zijn we bij burger king maar wat gaan eten.Nadat we ons te goed hadden gedaan aan bk zijn we nog wat winkels gaan kijken, nou ja etalage´s want de winkels waren dicht.Uiteindelijk hebben we ons op een bankje neergelegd. Tot ´s morgens 6 uur toen waren we genoeg geradbraakt en probeerde we weer in de orginele houding terug te komen. Eindelijjk was het 7 uur en konden we bij Albert een lekkere kop koffie nemen. Na 2 kopjes voelde ik mij weer iets meer mens. Had er nog wel 4 gelust, maar met het oog op de toiletten heb ik het maar gelaten. Anders had ik het vliegtuig over laten lopen. De hema had de spekjes in de aanbieding en die was op tijd open. Dus nog even snel een zak spekjes van een pond gekocht. Lekker voor onderweg. Plak te minste.Bij Fox konden we ons melden vanaf kwart over 7 en trouw stonden we dus in de rij. Kregen labels voor aan de koffewr (hadden we nog) en werden we uitgezwaaid door mw Fox met de mededeling een hele fijne vakntie. (waar bemoeid ze zich mee). Meteen daarna ging de balie open en werden we van onze koffers verlost. Peter werd alweer z

  • 24 September 2010 - 05:59

    Judith:

    Zie pap alweer zenuwachtig staan!! Jullie ook met jullie bagage.. Te zwaar... hahha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Welkom op mijn site, Tijdens mijn komende reis zal ik jullie op de hoogte gaan houden van mijn avonturen in Curaçao! Hier ga ik in mijn uppie heen. Beleef plezier met het lezen van mijn avonturen.

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 46380

Voorgaande reizen:

18 Juni 2019 - 26 Juni 2019

Curaçao

24 Januari 2016 - 07 Februari 2016

Curaçao

04 Juli 2013 - 25 Juli 2013

Terug naar India

22 Oktober 2011 - 06 November 2011

Rondreis Indonesië

23 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Vakantie Thailand!

21 September 2010 - 14 Oktober 2010

Vakantie naar Midden Amerika

30 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Karen in Jamkhed

Landen bezocht: