Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Schiphol

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karen

22 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo Iedereen,

Gister vertrokken naar Amsterdam met de trein. We kwamen om ongeveer half 1 op schiphol. Omdat we toch nog moesten wachten tot 7 uur zijn we bij burger king maar wat gaan eten.Nadat we ons te goed hadden gedaan aan bk zijn we nog wat winkels gaan kijken, nou ja etalage´s want de winkels waren dicht.Uiteindelijk hebben we ons op een bankje neergelegd. Tot ´s morgens 6 uur toen waren we genoeg geradbraakt en probeerde we weer in de orginele houding terug te komen. Eindelijjk was het 7 uur en konden we bij Albert een lekkere kop koffie nemen. Na 2 kopjes voelde ik mij weer iets meer mens. Had er nog wel 4 gelust, maar met het oog op de toiletten heb ik het maar gelaten. Anders had ik het vliegtuig over laten lopen. De hema had de spekjes in de aanbieding en die was op tijd open. Dus nog even snel een zak spekjes van een pond gekocht. Lekker voor onderweg. Plak te minste.Bij Fox konden we ons melden vanaf kwart over 7 en trouw stonden we dus in de rij. Kregen labels voor aan de koffewr (hadden we nog) en werden we uitgezwaaid door mw Fox met de mededeling een hele fijne vakntie. (waar bemoeid ze zich mee). Meteen daarna ging de balie open en werden we van onze koffers verlost. Peter werd alweer z

• 24 September 2010 - 05:59

Judith:

Zie pap alweer zenuwachtig staan!! Jullie ook met jullie bagage.. Te zwaar... hahha!