Nog even een terugblik. - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Karen Goor - WaarBenJij.nu Nog even een terugblik. - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Nog even een terugblik.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karen

30 September 2010 | Costa Rica, Fortuna

We ariveren na een hobelige weg in La fortuna. het regent flink als we aankomen en zien weinig van de vulkaan als ook van het hotel. We slapen weer in lodges zoals al vaker is geweest. Ze zijn schitterend en zien er uit als Zweedse woningen. Hier is ok waar ik het weblog de laatste keer heb bijgewerkt. Karen en Peter gaan eten nadat we eerst ons geinstaleerd hebben in onze lodge. Ik heb zo weinig honger en in de lodge kon je koffie maken dus dat heb ik ook als eerste gedaan.
Genieten van de koffie, heerlijk een lekker bakje. Peter en Karen gaan morgen raften. De pret is begonnen iedereen die mee gaat verheugd zich erop. Ik zelf ga naar de stad. Ik heb besloten om naar de stad te gaan. Ga eens kijken voor wat leuke dingen een sjaal of wat kleine sieraden van hout. En een aantal gaat niet raften maar in de middag naar de waterbaden. We liggen ´s morgens aan het zembad en kijken uit op de vulkaan. Deze is actief en laat als we geluk hebben wel iets van zich horen. Als t zo moet zijn. Ik lig net aan het zwembad en zegt rob een van de groep, kijk de vulkaan stoot een wolk uit. Even erna klink een flinke knal. Jeetje dit had ik niet verwacht. de vulkaan is echt actief. Maar dat wij dat ook zouden meemaken dat had ik echt niet verwacht. Ik heb verschillende foto´s gemaakt. Jammer dat Peter en Karen dit niet hebben gezien. Het wildwatervaren is een niveau 2 tot 3. Ze gaan met 8 man waarbij ook eric mee gaat. eric mag het eerste stuk niet mee omdat het te gevaarlijk zou zijn voor hem. Ze hebben veel plezier. volgens Peter was het niet moeilijk en lijkt het van buitenaf moeilijker dan het is. en ook lijkt het veel heftiger als dat het is. Ondanks dat het zerlfs klasse 4 was ivm regen weer was het moeilijk begaanbaar. Maar ze hadden genoten en dat was het belangrijkste. Karen was wel in het water gevallen maar niet in paniek geraakt. Peter wel die had zich flink geschrokken. Maar er was niets gebeurd. Ik heb in de stad een koffeilikeur van Costa Rica gekocht voor Peter en voor Karen een kralenarmband. Het boek de natuur in CR. En voor mij zelf een leuke jurk en een mooie schaal. Later nog een dierenkaart voor te spotten. Om 4 uur waren Peter en Karen terug. Ik had nog even aan het zwembad gelegen. Ik had ´s morgens ook al een uurtje aan het zwembad gelegen. WEas erna weer aangekleurd. Wel ingemeerd met factor 50 en 60. Moet wel zo dicht aan de evenaar.Weer een leuke dag gehad.

  • 09 Oktober 2010 - 08:01

    Judith:

    Zooo jullie hebben een aardig themperatuurtje daar vandaag en morgen zie ik.
    Zal kijken of ik morgen nog kan bellen naar jullie hotel....

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Welkom op mijn site, Tijdens mijn komende reis zal ik jullie op de hoogte gaan houden van mijn avonturen in Curaçao! Hier ga ik in mijn uppie heen. Beleef plezier met het lezen van mijn avonturen.

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 46312

Voorgaande reizen:

18 Juni 2019 - 26 Juni 2019

Curaçao

24 Januari 2016 - 07 Februari 2016

Curaçao

04 Juli 2013 - 25 Juli 2013

Terug naar India

22 Oktober 2011 - 06 November 2011

Rondreis Indonesië

23 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Vakantie Thailand!

21 September 2010 - 14 Oktober 2010

Vakantie naar Midden Amerika

30 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Karen in Jamkhed

Landen bezocht: