S avonds in het hotel en lodge - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Karen Goor - WaarBenJij.nu S avonds in het hotel en lodge - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Karen Goor - WaarBenJij.nu

S avonds in het hotel en lodge

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karen

01 Oktober 2010 | Costa Rica, Fortuna

Na het eten en ik achter internet gaan we terug naar de lodge. Peter en ik lusten nog wel koffie en Karen ook wel. Dus ik ga een bakje water koken en zet alvast de glazen klaar voor koffie. We horen de gekko's schreeuwen in de kamer. We zoeken maar vinden niets. Karen gaat nog even buiten kijken of ze nog iets kan spotten. Opeens komt ze teug gooit haar t/shirt in de hoek van de deur en roept kijk een sprinkhaan. Ik kijk en roep meteen jeetje wat een joekel. Peter begint al meteen stel je niet aan. Maar kijkt ook wel verbaasd als hij het beest ziet. Het is een flinke bidsprinkhaan van zo'n 10 cm groot. Nou ik hoefde deze eigenlijk niet binnen want als hij gaat vliegen zit hij aan t plafond en heb ik hem nog niet buiten. MAar goed Karen zou wel even met een handdoek naar buiten zetten. alleen dat lukte niet zo goed. Hij bewoog en de pret was over. Uiteindelijk heeft Peter hem maar met 2 handdoeken naar buiten gezet. Ok dan gaan wij ook nog even buiten zitten. Karen loopt wat rond en meteen valt er iets naar beneden. Jeetje alweer zo,n eng beest. Haha ja hoor nu een grote groene. 2 seconde eerder en hij had bij Karen in haar muts van de trui gelegen. Dan had ik het wel eens willen horen. Nog enkele vlinders gefotografeerd en zijn daarna maar naar binnen gegaan. De muggen lusten ons wel rauw. Slapen maar. Morgen is weer een nieuwe dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Welkom op mijn site, Tijdens mijn komende reis zal ik jullie op de hoogte gaan houden van mijn avonturen in Curaçao! Hier ga ik in mijn uppie heen. Beleef plezier met het lezen van mijn avonturen.

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 46295

Voorgaande reizen:

18 Juni 2019 - 26 Juni 2019

Curaçao

24 Januari 2016 - 07 Februari 2016

Curaçao

04 Juli 2013 - 25 Juli 2013

Terug naar India

22 Oktober 2011 - 06 November 2011

Rondreis Indonesië

23 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Vakantie Thailand!

21 September 2010 - 14 Oktober 2010

Vakantie naar Midden Amerika

30 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Karen in Jamkhed

Landen bezocht: