S avonds in het hotel en lodge - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Karen Goor - WaarBenJij.nu S avonds in het hotel en lodge - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Karen Goor - WaarBenJij.nu

S avonds in het hotel en lodge

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karen

01 Oktober 2010 | Costa Rica, Fortuna

Na het eten en ik achter internet gaan we terug naar de lodge. Peter en ik lusten nog wel koffie en Karen ook wel. Dus ik ga een bakje water koken en zet alvast de glazen klaar voor koffie. We horen de gekko's schreeuwen in de kamer. We zoeken maar vinden niets. Karen gaat nog even buiten kijken of ze nog iets kan spotten. Opeens komt ze teug gooit haar t/shirt in de hoek van de deur en roept kijk een sprinkhaan. Ik kijk en roep meteen jeetje wat een joekel. Peter begint al meteen stel je niet aan. Maar kijkt ook wel verbaasd als hij het beest ziet. Het is een flinke bidsprinkhaan van zo'n 10 cm groot. Nou ik hoefde deze eigenlijk niet binnen want als hij gaat vliegen zit hij aan t plafond en heb ik hem nog niet buiten. MAar goed Karen zou wel even met een handdoek naar buiten zetten. alleen dat lukte niet zo goed. Hij bewoog en de pret was over. Uiteindelijk heeft Peter hem maar met 2 handdoeken naar buiten gezet. Ok dan gaan wij ook nog even buiten zitten. Karen loopt wat rond en meteen valt er iets naar beneden. Jeetje alweer zo,n eng beest. Haha ja hoor nu een grote groene. 2 seconde eerder en hij had bij Karen in haar muts van de trui gelegen. Dan had ik het wel eens willen horen. Nog enkele vlinders gefotografeerd en zijn daarna maar naar binnen gegaan. De muggen lusten ons wel rauw. Slapen maar. Morgen is weer een nieuwe dag.