Over een hobbelige weg naar ons volgende hotel. - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Karen Goor - WaarBenJij.nu Over een hobbelige weg naar ons volgende hotel. - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Over een hobbelige weg naar ons volgende hotel.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karen

02 Oktober 2010 | Costa Rica, San José

We komen via een hbbelige weg na enkele uren reizen bij het volgende hotel aan. In de eerste instantie ziet het er troosteloos uit. Maar zo gauw de zon doorkomt is het weer een mooie omgeving en hebben we een prachtig uitzicht op de kloof. In het dorp hadden we bij de plaatstelijke buurtsuper eea ingeslagen *lees snoep limo en natuurlijk enkele blikjes bier. Weer lodges en een prachtige tuin erom heen. We hogen de parkieten schreeuwen. Het begint al donker te worden en de dieren nestelen zich voor de nacht in de boom. Ook hier hebben we weer een zwembad bij het hotel en we kunnen dus morgen als t droog is lekker zwemmen. Maar eerst maar eens kijken voor de avondmaaltijd. Veel honger heb ik niet en Karen idem. Peter lust wel wat. In het restaurant wat buiten lligt met overkapping zitten enkele grote vlinders en zelfs vleermuizen. Kleintjes. Meteen weer foto.s maken. Iedereen doet zijn best om wat foto,s te maken. Vooral de grote vlinder doet t goed. We spreken af om morgenvroeg te gaan tokkelen. De meeste gaan mee en ook Eric is van de partij. We vinden het spannend vooral omdat het over de kloof gaat. Er zijn 9 banen die wel lekker hard gaan. De grootste komt weer bij het restaurant uit en daar zullen we iets te drinken krijgen en dan kunnen we weer verder. Maar eerst slapen en ontbijt. Om 8 uur vertrekken we.
De volgende morgen is iedereen paraat en kakelt door elkaar. We vinden het reuze spannend. We krijgen eerst allemaal het tuig om en dan lopen we in ganzenmars naar boven via een kronkelig pad. Boven aangekomen krijgen we eerst nog een uitgebreide instructie en dan kan de prat beginnen. We sprken af dat ik als laatste zal gaan zodat ik van iedereen een foto kan maken. Nou Peter start als eerste en jopie weg is hij. Hij suist langs de kabel alsof het zijn dagelijks werk is. Als Karen vertrekt kan ik snel 2 foto,s maken. Uiteindelijk vertrek ik zelf. heerlijk wat een vrij gevoel. niks geen angst van hoogtevrees. We suizen door de lucht steeds weer opnieuw. een enkele gaat de eerste 2 keer met een instructeur omdat het voor hun eng is of voor Eric te gevaarlijk om alleen te gaan. Maar we geneiten. alleen Hanneke die vind het eng. Voor haar is de lol er af. En bij het restaurant stopt ze met tokkelen. Wij gaan na een koele dronk verder en genieten steeds opnieuw. Dit had ik niet willen missen en Peter en Karen ook niet. Wat was dit leuk.
De rest van de middag konden we naar een natuurpark, maar gezien de weeromstandigheden van de afgelopen dagen. Het had flink geregend en de paden waren slecht begaanbaar. Daarom bleven de meeste bij het zwembad en zwommen en hebben we weer boeken gelezen. Heerlijk tokkelen. Dat is een leuke hobby.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Welkom op mijn site, Tijdens mijn komende reis zal ik jullie op de hoogte gaan houden van mijn avonturen in Curaçao! Hier ga ik in mijn uppie heen. Beleef plezier met het lezen van mijn avonturen.

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 46369

Voorgaande reizen:

18 Juni 2019 - 26 Juni 2019

Curaçao

24 Januari 2016 - 07 Februari 2016

Curaçao

04 Juli 2013 - 25 Juli 2013

Terug naar India

22 Oktober 2011 - 06 November 2011

Rondreis Indonesië

23 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Vakantie Thailand!

21 September 2010 - 14 Oktober 2010

Vakantie naar Midden Amerika

30 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Karen in Jamkhed

Landen bezocht: