Costa Riçca, hotel met internet! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Karen Goor - WaarBenJij.nu Costa Riçca, hotel met internet! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Costa Riçca, hotel met internet!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karen

23 September 2010 | Costa Rica, San José

Ola Amigo´s,

We zijn in het tweede hotel alweer. We zijn vanmorgen vroeg vertrokken na een ontbijt met veel vers fruit en eieren. De koffie is hier super. Vers en sterk. In de bus met de koffers er boven op vertrokken we richting de vulkaan. Jammer genoeg was het mistig en zagen we niet de bodem van de vulkaan. Wel zijn Peter en ik met nog 2 andere van de groep naar het uitkijkpunt gelopen. Het was een flinke klim waarin ik wel mijn pompje moest gebruiken ivm de hoogte en de yle lucht. Maar het was de moeite waard. Veel mooie bloemen en een prachtig uitzicht ondanks de mist. Bij aankomt was er een wasbeer waar iedereen meteen foto´s van wilde maken. De beer vond Karen wel erg leuk, want hij kroop bijnas boven op haar en vond waarschijnlijk haar bonte regen jas erg leuk. Buiten San Jose een dorp verderop ligt een katedraal. Daar zijn we nog gestopt en konden we fopto´s maken. In de katedraal kropen enkele mensen naar voren richting altaar. Waarschijnlijk een vorm van boetedoening. En het gezellige negertje met een bakje voor geld stond ook als offerblok. Zo gauw je daar enkele muntjes ingooit dan knik hij met zijn hoofd. Ik kon hem nog van de kerststal van vroeger. Dan mocht je een cent erijn gooien en was je blij als hij met zijn hoofd bewoog. Waren die enkele centen op dan gaf je een lel tegen het hoofdje en schudde hij extra hard. De bakker op de hoek had lekkere koek dus die zijn we ook nog even binnen gehuppeld. Kwamen naar buiten met vanalles lekkers. Toen door voor de lunch waar we uitkeken op een mooi dal. Enkele foto´s gemaakt van o.a. een kolibrie. Kost wel moeite want ze zijn erg bewegelijk en net als je denk zo ik heb hem op de foto is hij alweer vertrokken. Maar uiteindelijk is t toch gelukt. Op weg naar de lodge waar we gaan overnachten en met z´n alle zullen eten. We hebben allen buiten gezeten op de veranda. Was gezellig met koffie en kaas van de baas van t restaurant. Karen komt net aanlopen en laat mij een foto zien van een vlinder. Een joekel van ongevver 15 cm groot. Ja voor hier heel gewoon, maar wij zijn diep onder de indruk. Ik ga eindeigen want t eten komt over nekele minuten en ik wil me noig even opfrissen. Zo snel we een computer hebben schrijf ik of Karen weer verder.
We houden jullie op de hoogte. Onze telefoons werken hier niet dus morgen even een prepaid kaart kopen.

groetjes Peter, Miriam en Karen.
ps karen heeft al enkele muggenbulten terwijl ze even achter de computer zat. Dat beleefd wat. daaaag

  • 24 September 2010 - 05:50

    Judith:

    Eindelijk nieuws!! Aangekomen!

    Ik heb gisteren al de eerste 2 hotels gebeld om te controleren of jullie aan waren gekomen..
    Ja handig in hun taal en gebrekkig engels.. Van de goor werd guur... Nee die zitten hier niet.. Ga dan maar eens jou achternaam spellen mam was helemaal geen succes.. Ik dacht wacht wel af.. Want in hotel 1 en 2 was niemand die op jullie leek haahah!!

    Bavalt al goed lees ik..
    Groetjes x

  • 24 September 2010 - 07:16

    Bert Pelt:

    geniet van alle schoonheid daar !! PURA VIDA !!!
    En wat je van de koffie zei, klopt helemaal ! Die is zalig !!
    Veel plezier en groetjes aan je ouders.

    Bert

  • 24 September 2010 - 17:43

    Jean:

    Dus jullie gaan al flink van leer daar ,van zo'n vakantie wordt je nog moe
    maar als ik het zo lees is het wel de moeite waard.Is de koffie daar inderdaad zo goed? ik ben wel benieuwd straks naar jullie foto's voor de rest geniet er van Groetjes Jean.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Welkom op mijn site, Tijdens mijn komende reis zal ik jullie op de hoogte gaan houden van mijn avonturen in Curaçao! Hier ga ik in mijn uppie heen. Beleef plezier met het lezen van mijn avonturen.

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 46370

Voorgaande reizen:

18 Juni 2019 - 26 Juni 2019

Curaçao

24 Januari 2016 - 07 Februari 2016

Curaçao

04 Juli 2013 - 25 Juli 2013

Terug naar India

22 Oktober 2011 - 06 November 2011

Rondreis Indonesië

23 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Vakantie Thailand!

21 September 2010 - 14 Oktober 2010

Vakantie naar Midden Amerika

30 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Karen in Jamkhed

Landen bezocht: