Vergeten... De vulkaan Irazu - Reisverslag uit Turrialba, Costa Rica van Karen Goor - WaarBenJij.nu Vergeten... De vulkaan Irazu - Reisverslag uit Turrialba, Costa Rica van Karen Goor - WaarBenJij.nu

Vergeten... De vulkaan Irazu

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karen

23 September 2010 | Costa Rica, Turrialba

Wat wij achteraf nog zijn vergeten te plaatsen hier op de weblog is onze eerste trip naar een vulkaan. Als we aankomen komt ons een neusbeertje tegemoet gelopen. Iedereen begint meteen foto's te maken. Karen wordt besnuffelt owaarschijnlijk omdat ze een kleurige jas aan heeft.De Irazu is een slapende vulkaan. Hij heeft nog een aantal namen waarvan een donder is. Waarom dat ben ik vergeten. We kunnen weinig van de krater zien omdat het mistig is jammer genoeg. Maar we kunnen wel een weg naar boven volgen dan hebben we een pratig uitzicht. Het is wel een hele klim. De weg gaat stijl omhoog en je loopt een half uur naar boven, vooral omdat het zo stijl gaat. De meeste blijven beneden maar PEter en Miriam en Martin en Annemarie gaan toch omhoog. Ieder volgt zijn eigen tempo. Het uitzicht is mooi en tijdens de tocht omhoog zien we een verscheidenheid van planten.Ergens in het gras stussen de stenen schiet een grote hagedis weg. Boven genieten we van het uitzicht. Het is jammer dat t zo mistig is anders hadden we nog meer kunnen zien. We gaan daarna nog een stuk rijden en zijn verbaasd over de mooie kleurige natuur die we zien. We gaan lunchen en rijden door naar ons volgende hotel. De reis is begonnen en het ziet er goed uit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Welkom op mijn site, Tijdens mijn komende reis zal ik jullie op de hoogte gaan houden van mijn avonturen in Curaçao! Hier ga ik in mijn uppie heen. Beleef plezier met het lezen van mijn avonturen.

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 46371

Voorgaande reizen:

18 Juni 2019 - 26 Juni 2019

Curaçao

24 Januari 2016 - 07 Februari 2016

Curaçao

04 Juli 2013 - 25 Juli 2013

Terug naar India

22 Oktober 2011 - 06 November 2011

Rondreis Indonesië

23 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Vakantie Thailand!

21 September 2010 - 14 Oktober 2010

Vakantie naar Midden Amerika

30 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Karen in Jamkhed

Landen bezocht: